Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Achizitie corpuri de iluminat

valabil la 03 Mar 2015
Gabriela Ilicea Raspuns oferit de
Gabriela Ilicea

Economist si expert contabil

Intrebare: Am achizitionat: corpuri de iluminat (aplice, becuri, neoane, prize si intrerupatoare)-valoare max 500 leibuc

- saltele si cadre pentru saltele-valoare max 800 lei

- obiecte sanitare(robinet,cabina de dus,cada,chiuveta) - valoare maxima 1.200 lei

Toate acestea au fost incadrate in categoria obiectelor de inventar, deoarece au valoarea sub pragul stabilit de lege pentru a fi considerate mijloace fixe.

La darea lor in consum este corect ca in loc de cont de cheltuieli 603-sa folosesc contul 471-Cheltuieli in avans, urmand ca din acest cont sa descarc lunar o anumita suma pe o perioada stabilita in manualul de politici contabile?

Un fel de uzura a obiectelor de inventar?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5510

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 03 mar 2015.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122850 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Contabilitate

07Mar2024

Cheltuieli cu servicii de parcare. Tratament fiscal

de Ionut Jinga valabil la 07 Mar 2024
Intrebare: Cum se inregistreaza in contabilitate si considera din punct de vedere fiscal abonamentul pentru parcare platit pentru masina pe care o are in folosinta un salariat pentru rezolvarea problemelor de serviciu si in interes personal?
21Sep2023

Vanzare panouri sub pretul de achizitie

de Anca Bilas valabil la 21 Sep 2023
Intrebare: O societate comerciala vinde cu ridicata si panouri fotovoltaice. Aprovizionarea s-a facut din China (acum 2 ani), pretul de achizitie este mai mare decat se pot vinde acum pe piata. Pentru a debloca macar o parte din banii blocati in aceste panouri, a decis sa micsoreze pretul de vanzare sub pretul de achizitie.Cum tratez aceasta diferenta de pret? Are implicatii si asupra TVA colectata? ...
25Iul2023

Cheltuieli de protocol

de Mariana Prejbeanu valabil la 25 Iul 2023
Intrebare: Daca la un eveniment organizat de societatea noastra pentru clientii nostri se inchiriaza "cornere cigar&cognac" se pot incadra aceste costuri pe cheltuieli de protocol?
07Nov2022

Venituri din titluri

de Gabi Popescu valabil la 07 Nov 2022
Intrebare: Societatea decide sa cumpare titluri de valoare si obligatiuni.Cum se va impozita venitul pe care societatea l-ar obtine din aceste investitii?
06Sep2022

Acordare echipament de lucru

de Anca Bilas valabil la 06 Sep 2022
Intrebare: O societate acorda salariatilor tricouri in valoare 140 lei, cu ocazia organizarii unui eveniment. Exista posibilitatea sa le incadram ca echipament de lucru? Ce decizie ar trebui sa intocmim in acest scop?
23Aug2022

Achizitie imobil. Inregistrari contabile

de Adela Oncescu valabil la 23 Aug 2022
Intrebare: Societatea la care lucrez a achizitionat un imobil in baza unui Contract de Rezervare (taxare inversa). S-a achitat un avans de 16.650 euro, mai au de achitat 316.350 euro, TVA - taxare inversa - aceasta suma va fi achitata prin virament bancar, iar restul sumei se va achita pana la data autentificarii contractului de vanzare din surse proprii sau dintr-un credit acordat.Va rog sa-mi spuneti ...
x