Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Achizitie imobil in Austria – obligatii declarative cu privire la inregistrarea acestuia ca punct de lucru

valabil la 01 Feb 2015
Marilena Radulescu Raspuns oferit de
Marilena Radulescu

Economist si expert contabil

Intrebare: Societate cu sediu in Romania, doreste sa achizitioneze un imobil in Austria, inca nu se stie ce activitate se va desfasura in acel imobil.Ce presupune aceasta achizitie? O declaratie anume? Se poate inregistra in contabilitate acest imobil, si taxele aferente achizitiei, si impozitele ce se vor achita pentru aceasta cladire, sunt deductibile, avand in vedere ca nu avem punct de lucru in Austria?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 01 feb 2015.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123148 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Contabilitatea imobilizarilor corporale

22Apr2024

Amortizare fiscala

de Gabi Popescu valabil la 22 Apr 2024
Intrebare: In urma unui control al Curtii de Conturi s-a dispus analiza imobilizarilor corporale cu valoare mai mica de 2.500 lei respectiv, conform HG909/1997 trecerea acestora la mijloace fixe de natura obiectelor de inventar si amortizarea lor intr-o perioada de maximum 3 ani. In cazul unei cladiri cu valoare de inventar de 2.000 lei si cu o durata de amortizare ramasa la aceasta data de 8 ani, va ...
11Iul2023

Donatie mobilier de la un punct de lucru inchis

de Olguta Crevelescu valabil la 11 Iul 2023
Intrebare: O SRL cu sediul in Timis inchide un punct de lucru situat in alt judet. Mobilierul specific activitatii de comert - rafturi, care a fost comandat special pentru un anumit spatiu, nu este complet amortizat, dar nici nu poate fi valorificat prin vanzare (nici ansamblu si nici pe componente). Va fi demontat si oferit persoanelor defavorizate, intrucat se doreste evitarea inregistrarii unor ...
15Iun2023

Achizitie telefon cu puncte de fidelitate

de Constanta Popa valabil la 15 Iun 2023
Intrebare: O societate a achizitionat un telefon in valoare de 4.000 lei + TVA, achitat integral cu puncte de fidelitate. Care este monografia contabila?
16Feb2023

Recuperare sume pentru lucrari de racordare la reteaua de energie electrica

de Vera Constantin valabil la 16 Feb 2023
Intrebare: In urma derularii unor lucrari de racordare la reteaua de energie electrica publica ocazionat de programul de investitii locale, avem oportunitatea de a beneficia de o suma importanta conform clauzelor contractului incheiat cu operatorul de energie X. Conform legislatie in vigoare ANRE 17/2021, operatorul X este obligat sa ne returneze 50% din valoarea totala a lucrarii in 5 transe in ...
03Ian2023

Achizitie soft informatic cu plata in rate

de Anca Bilas valabil la 03 Ian 2023
Intrebare: O SRL achizitioneaza un soft informatic cu plata in rate. In contract sunt trecute modulele care se achizitioneaza si pretul acestora si valoarea fiecarei rate care urmeaza a fi platita. Furnizorul emite lunar cate o factura fiscala cu valoarea ratei. Inregistrez softurile in baza contractului si pif cu data procesului verbal de instalare iar apoi cand vine rata lunara cum inregistrez? Care ...
26Aug2022

Anulare cod de TVA. Ajustare TVA achizitie intracomunitara de bunuri

de Elena Garofil valabil la 26 Aug 2022
Intrebare: Firmei cu activitate in constructii i se anuleaza codul de TVA. Societatea a achizitionat in urma cu 3 ani un mijloc fix din UE, adica a facut o achizitie intracomunitara. Este corect ca in urma anularii codului de TVA sa se instituie ajustarea TVA asupra amortizarii mijlocului fix incepand cu data anularii codului de TVA avand in vedere ca nu s-a dedus TVA, fiind achizitie intracomunitara?
x