Achizitie imobil si teren de la o alta societate. Tratament TVA
- cladire 84.000 lei + 16.800 TVA
- teren 5.200 mp - 118.000 lei + 23.600 lei (TVA).
Total factura 202.000 lei + 40.400 lei = 242.400 lei.
Din punct de vedere fiscal, s-a procedat corect intocmindu-se factura cu TVA 20%? Trebuia aplicat mecanismul de taxare inversa pentru aceasta tranzactie? La un eventual control fiscal, firma X, cumparatoarea imobilului si cea care si-a dedus TVA este supusa vreunui risc? Firma X are in vedere realizarea unei noi achizitii (cladire veche + teren construibil). Care este regimul fiscal al viitoarei tranzactii?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 13 oct 2017.
Login utilizator
De ce sa ma inregistrez?
- 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 122852 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
- NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!