X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 21 Noiembrie 2018
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Achizitii intracomunitare de bunuri. Facturare materii prime

Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil
Consultant fiscal
Intrebare: In exercitiul 2015, in cadrul operatiunilor de achizitie materie prima intracomunitara de la un furnizor din Spania s-a constatat de catre clientul venit sa dea "bun de tipar" rezultand calitatea necorespunzatoare a materiei prime. La momentul constatarii, materia prima era intr-una din urmatoarele faze - ori produs finit, ori semifabricat, incuband deja costuri de productie.
In urma constatarii defectelor (intocmire raport de calitate de catre propriul nostru department) s-a agreat impreuna cu furnizorul transferarea tuturor costurilor ocazionate de prelucrarea acestei materii prime.Transferul costurilor s-a facut prin emiterea unei facturi catre furnizor care cuprindea pe langa costul materiei prime si toate celelalte costuri anexe. Operatiunea a fost tratata ca o prestare de serviciu intracomunitar fiind declarata in consecinta in 390. Marfa (produs finit si semifabricat) a facut obiectul predarii catre un procesator autorizat de colectare deseuri.
Avand in vedere natura tranzactiei descrise mai sus se poate sustine scutirea de TVA aplicata la emiterea facturii?

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 67769 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Achizitii intracomunitare de bunuri. Facturare materii prime

SMS
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Cheltuieli deductibile si nedeductibile. Studii de caz

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Cheltuieli deductibile si nedeductibile. Studii de caz"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Articole similare

18Nov2018

Transfer de active. Implicatii fiscale

de Simona Stanculescu valabil la 18 Nov 2018
15Nov2018

Servicii de parcare cu tichete. Tratament TVA

de Olguta Crevelescu valabil la 15 Nov 2018
05Nov2018

Importuri. Incadrare fiscala

de Gabi Popescu valabil la 05 Nov 2018
31Oct2018

Reintrare in sistemul de TVA

de Madalina Dumitru valabil la 31 Oct 2018
26Oct2018

Livrari scutite de TVA. Declarare in decont de TVA

de Elena Garofil valabil la 26 Oct 2018
x