Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 18 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Amenajare sediu societate. Monografie contabila

valabil la 30 Mai 2017
Gabi Popescu Raspuns oferit de
Gabi Popescu

Auditor financiar

Intrebare: In decurs de cateva luni s-au efectuat investitii in amenajarea sediului societatii care este inchiriat pe o perioada de 5 ani. In aceasta luna, toate cheltuielile cu amenajarea s-au finalizat astfel ca urmeaza sa intocmim procesul-verbal de finalizare a investitiei. Putem inregistra pe contul 212 (Amenajari spatiu inchiriat) toata valoarea costurilor suportate (inclusiv scaune, mese, frigider, TV, minibar, cuiere, etc.) si sa le amortizam pe durata ramasa pana la expirarea contractului de chirie?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2740

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 30 mai 2017.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122701 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Mijloace fixe

13Apr2024

Mentinere utilaj in functiune

de Anca Bilas valabil la 13 Apr 2024
Intrebare: Daca scot din contabilitate un mijloc fix, pun pe cheltuiala valoarea ramasa neamortizata? Dar, totusi, el ramane fizic si se produc bunuri cu el. Este legal?Se poate inregistra intr-un an cheltuiala si scos utilajul, iar fizic sa ramana in hala de productie si sa nu mai aiba amortizare in ceilalti ani?
29Mar2024

Modificare perioada de amortizare

de Gina Popescu valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: Am achizitionat un autoturism, data PIF 05.12.2022, valoare de intrare 87.591,25 lei, perioada de amortizare 48 luni. Incepand cu 01.01.2024 se hotareste modificarea duratei de amortizare la 72 luni.Va rog sa imi spuneti care va fi noua mea amortizare lunara.
28Feb2024

Neplatitor de tva. Ajustare tva autoturism

de Vera Constantin valabil la 28 Feb 2024
Intrebare: O firma platitoare de TVA si platitoare de impozit micro achizitioneaza in noiembrie 2023 mijloc fix in regim de deducere 50%: 2133 = 404 cu 110.875,38 lei4426 = 404 cu 21.066,32 lei2133 = 4426 cu 10.533,16 lei.Se amortizeaza liniar pe 48 luni, iar in decembrie am 6811 = 2813 cu 2.529,34 lei. Deoarece nu depaseste plafonul de 300.000 lei CA, solicita trecerea la neplatitor de TVA. Din ...
21Feb2024

Proiect in faza de preserie

de Stan Cosmina valabil la 21 Feb 2024
Intrebare: Societatea noastra are un proiect in faza preserie pentru productia de piese auto. In perioada pana la intrare in serie se desfasoara teste de fabricatie, in acest sens consumandu-se materii prime si materiale.As dori opinia dumneavoastra cu privire la tratamentul contabil si fiscal, respectiv daca aceste consumuri trebuie recunoscute in cheltuielile perioadei sau pot fi capitalizate si ...
21Feb2024

Cheltuieli cu demolarea unui imobil

de Anca Ivanov valabil la 21 Feb 2024
Intrebare: Compania noastra investeste intr-o cladire noua, parte a procesului de productie seminte. Cladirea aferenta operatiunii de batozare reprezinta un pericol datorita deteriorarii. Astfel, decizia a fost de a demonta echipamentele, de a demola cladirea veche, reconstruirea cladirii noi si reinstalarea echipamentelor dupa finalizarea constructiei. Suma aferenta investitiei aprobate include partea de ...
09Feb2024

Amortizare fiscala autoturism persoane din conducerea firmei

de Gina Popescu valabil la 09 Feb 2024
Intrebare: 1. Cheltuielile de functionare, intretinere si reparatii, aferente autoturismelor folosite de persoanele cu functii de conducere si de administrare ale persoanei juridice sunt deductibile limitat la un singur autoturism aferent fiecarei persoane cu astfel de atributii?2. Cheltuielile cu amortizarea fiscala sunt deductibile pentru fiecare in limita a 1.500 lei/luna. Cheltuielile cu amortizarea ...
x