Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 28 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Amenajari spatii inchiriate. Tratament contabil

valabil la 13 Feb 2018
Daniel Crevelescu Raspuns oferit de
Daniel Crevelescu

Economist

Intrebare: O societate inchiriaza un spatiu comercial pentru o perioada de 5 ani, cu destinatie de sediu. Acest spatiu are nevoie de amenajari (pereti despartitori, placat pereti, schimbat instalatie sanitara, modificat instalatie electrica, parchet etc). Cum se inregistreaza in contabilitatea societatii care a inchiriat si ce obligatii are? Proprietarul, persoana juridica, ce obligatii are? Declara la Taxe si Impozite marirea valorii spatiului si plateste impozit marit?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 2511

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 13 feb 2018.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121492 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Taxe si Impozite

12Feb2024

Tratament fiscal stoc de marfa in cazul inchiderii unui PFA

de Anca Bilas valabil la 12 Feb 2024
Intrebare: O PFA care la 31.12.2023 are un stoc de 53.000 lei intentioneaza sa-l inchida.Ce poate face cu marfa din stoc si ce presupune ca declaratii si ca taxe de plata?
04Nov2023

Declarare transport in sistemul e-Transport

de Elena Garofil valabil la 04 Nov 2023
Intrebare: In OUG 41/2022 avem:Art. 8. - (1) Obligatia declararii in sistemul RO e-Transport a datelor prevazute la art. 4 alin. (1) lit. a) referitoare la transportul bunurilor cu risc fiscal ridicat revine urmatorilor utilizatori:f) prestatorului de servicii din Romania in cazul unor operatiuni comerciale reprezentand un nontransfer atat pentru bunurile descarcate pe teritoriul Romaniei pentru ...
16Sep2023

Cheltuieli de protocol in relatia cu parteneri de afaceri

de Mihaela Corneanu valabil la 16 Sep 2023
Intrebare: Societatea inregistreaza in evidenta contabila drept cheltuieli de protocol acele cheltuielile ocazionate de acordarea de cadouri, alimente, tratatii si mese partenerilor de afaceri.Bineinteles ca aceste actiuni nu sunt justificate prin intocmirea unor documente justificative de genul proceselor verbale incheiate cu partenerii de afaceri, etc.Potrivit rationamentului subesmnatului am ...
30Mar2023

Scoaterea din evidenta a contribuabililor care au fapte in cazierul fiscal

de Ionut Jinga valabil la 30 Mar 2023
Intrebare: Cum pot fi sterse datele din cazierul fiscal?
20Feb2023

Declarare contracte de inchiriere

de Olguta Crevelescu valabil la 20 Feb 2023
Intrebare: Cum se procedeaza legat de declararea la ANAF a contractelor de inchiriere: 1. Intre 2 persoane fizice - cea care obtine veniturile din chirii, declara din 2023 la ANAF contractul de inchiriere plus trebuie sa depuna declaratia unica. a) in cat timp de la incheierea contractului de inchiriere?b) pentru contractele de inchiriere aflate in derulare, in cat timp se declara la ANAF? 2. ...
10Feb2023

Contract de comodat intre asociat si persoana juridica. Risc fiscal

de Ionut Jinga valabil la 10 Feb 2023
Intrebare: O societate cu activitate de inchiriere imobile vinde cladiri si teren patronului actionar unic, cu raport de evaluare a acestora, iar factura se compenseaza cu dividende de incasat. Patronul incheie contract de comodat cu firma, aceasta va incasa mai departe chiriile, va plati cheltuielile cu impozitele pe aceste cladiri si terenuri, alte cheltuieli din desfasurarea activitatii etc. ...
x