Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Casa de amanet. Organizare si functionare

valabil la 20 Mar 2012
Irina Dumitrescu Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Consultant fiscal, Expert contabil

Intrebare: Pentru a desfasura activitatea de "casa de amanet" o societate nou infiintata, consideram ca ar trebui sa infinteze registre speciale si sa achite taxe speciale. Ce registre specifice/speciale trebuie sa completeze? Ce taxe specifice/speciale trebuie sa achite, ce declaratii specifice trebuie completate/raportate?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 6492

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 20 mar 2012.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122847 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

12Nov2023

Obligativitate e-factura cabinet de avocatura

de Anca Bilas valabil la 12 Nov 2023
Intrebare: Firma are incheiat un contract de colaborare cu un Cabinet Individual de avocatura, primind lunar factura. Incepand cu 1 ianuarie 2024 factura primita trebuie sa fie prin E-factura?
04Nov2023

Plafonul de casierie 50.000 lei si de plati. Legea 296/2023

de Diana Ioana Tabara valabil la 04 Nov 2023
Intrebare: Cu ce data se aplica reglementarea privind soldul de casa de 50.000 lei si noile plafoanele de plati?
03Oct2023

OMFP 2634/2015

de Gabi Popescu valabil la 03 Oct 2023
Intrebare: In 2023 a aparut Ordinul 1447/2023 privind documentele financiar contabile. De cand si cum se aplica acesta? la data de astazi, octombrie 2023, societatea are in arhiva documente cum ar fi facturi de vanzare sau avize de insotire a marfii emise in perioada 2013-2015. Acestea pot fi distruse sau noile prevederi ale Ordinului 1447/2023 se aplica doar cu documentele emise dupa data publicarii ...
28Aug2023

Declaratie pe propria raspundere. OUG 67/2023

de Vera Constantin valabil la 28 Aug 2023
Intrebare: Conform OUG 67/2023 art. 3 alin. 3 si 4, declaratia pe proprie raspundere privind cota de adaos comercial practicata trebuie intocmita si de procesator sau numai de distribuitori?
30Iun2023

Eliminare arhiva. Legea 16/1996

de Vera Constantin valabil la 30 Iun 2023
Intrebare: Societatea noastra este o societate pe actiuni de drept privat, infiintata inainte de anul 1989 si privatizata in anul 2000. Detinem arhiva de dinainte de privatizare si dupa privatizare. Parte din arhiva dorim sa o eliminam tinand cont ca a trecut termenul de pastrare.Suntem obligati sa prezentam spre aprobare la Serviciul Arhivelor Nationale Nomenclatorul de documente folosite si ...
15Feb2023

Pastrare documente in arhiva

de Elena Garofil valabil la 15 Feb 2023
Intrebare: Conform Legii 36/2023 s-a injumatatit perioada de pastrare si arhivare a registrelor si documentelor justificative in contabilitate. Am adresat la Arhiva Nationala o intrebare si ne-a raspuns ca Legea 36/2023 se aplica incepand cu documentele emise incapand cu anul 2023. Documentele emise inainte de 2023 trebuie pastrate si arhivate tot 10 ani? De ex.: acum nu putem preda documentele din ...
x