Cheltuieli salariale efectuate de un agent de munca temporara.Tratament contabil si fiscal
Societatea noastra denumita in continuare Societatea, inregistrata ca agent de munca temporara autorizat, are incheiate atat contracte de prestari servicii cat si contracte de punere la dispozitie cu alte Societati denumite in continuare clienti. Angajatii care lucreaza pentru clientii cu care avem incheiate contracte sunt denumiti in continuare angajati externi. Angajatii externi se aliniaza procedurilor interne pe care le au clientii, aceste proceduri fiind astfel insusite si de Societatea noastra.
Pentru angajatii care lucreaza in interesul Societatii noastre denumiti in continuare angajati interni. Societatea noastra are implementate proceduri interne.
Astfel, ne aflam in situatia in care anumite situatii se trateaza diferit din punct de vedere contabil si procedural.
Spre exemplu, in cazul delegatiilor interneexterne, pentru angajatii interni, Societatea are ca procedura acordarea de diurna iar angajatii externi care se aliniaza procedurilor impuse de clienti nu primesc diurna dar li se deconteaza mesele personale servite in delegatie.
Pentru exemplul dat, si avand in vedere cele prezentate mai sus, va rog sa ne comunicati punctul dumneavoastra de vedere, referitor la urmatoarele:
- Daca din punct de vedere al politicilor contabile, se poate ca Societatea sa aiba prevazut in cazul delegatiilor, atat acordarea de diurna cat si decontarea meselor personale servite de angajati;
- Pot fi asimilate cheltuielilor cu diurna cheltuielile cu mesele personale servite de angajatii externi?
- Cum se inregistreaza din punct de vedere contabil cheltuielile cu mesele personale servite de angajatii externi aflati in delegatie si ce documente trebuie sa intocmeascaataseze pentru a fi astfel inregistrate in contabilitate, aceste cheltuieli? Este necesar ordinul de deplasare?
- Cum se trateaza din punct de vedere fiscal cheltuielile cu mesele personale servite de angajatii externi aflati in delegatie? La fel ca si cheltuielile cu diurna? Ce documente trebuie sa intocmeascaatasaze pentru a fi considerate cheltuieli deductibile? Este necesar ordinul de deplasare?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 16 nov 2014.
Login utilizator
De ce sa ma inregistrez?
- 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 122805 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
- NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!