Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

  • Subiectul saptamanii
  • Comert cu autovehicule usoare
    Societatea noastra este SRL, platitoare de TVA, cu obiect de activitate "comert cu autoturisme si autovehicule usoare". Masinile sunt second-hand aduse din Uniune in Romania, achizitii intracomunitare, pe platforma de catre diverse firme de...
    mai mult

Completarea si arhivarea formularelor financiar-contabile

valabil la 28 Iul 2017
S.M. Armaselu Raspuns oferit de
S.M. Armaselu

Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar

Intrebare: Registru jurnal si registru inventar pot sa fie completate si pastrate in format electronic?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: COMERT

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 28 iul 2017.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 120815 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Legislatie

11Mar2024

Administrator cu CIM suspendat

de Mariana Prejbeanu valabil la 11 Mar 2024
Intrebare: Pana la 31.12.2023 societatea X SRL a fost condusa de un asociat unic care avea si calitatea de admnistrator. Incepand cu data de 01.01.2024 s-a retras din calitatea de asociat unic si a ramas doar administrator cu contract de munca. In data de 14.02.2024 i s-a suspendat contractul de munca pentru concediu crestere copil. Cine semneaza in acest moment toate documentele aferente firmei - ...
09Feb2024

Codul CAEN 6492 - Alte activitati de creditare si soldul zilnic al registrului de casa

de Stan Cosmina valabil la 09 Feb 2024
Intrebare: O societate cu codul CAEN 6492 Alte activitati de creditare (acordare de credite cu primire de bunuri in gaj, respectiv amanetare prin case de amanet) poate depasi soldul la registrul de casa de 50.000 lei?
19Ian2024

Procesul detaliat al lichidarii societatii: etape, formalitati si documente necesare

de Liviu Sapunaru valabil la 19 Ian 2024
Intrebare: Doresc incapand cu luna februarie sa lichidez voluntar o societate neplatitoare de TVA si platitoare de impozit pe veniturile microintreprinderii.La data de 15.01.2024 se inchid contractele de munca ale salariatilor. Societatea are de recuperat de la CASMB suma de 2.877 lei. Cum inchid aceasta suma la lichidare?Va rog sa ma ajutati cu pasii care trebuie urmati in acest proces de lichidare. ...
24Nov2023

Casare obiecte de inventar

de Adela Oncescu valabil la 24 Nov 2023
Intrebare: Suntem o societate de profil - servicii de apa si canalizare. Acordarea echipamentului de protectie se face conform normelor in vigoare, cu respectarea timpilor de acordare in functie de specificul fiecarui angajat/incadrare. Problema spinoasa care apare este la casarea efectiva a acestui echipament de protectie.Procedura actuala include o etapa de analiza a comisiei (scriptic si pe teren), ...
28Sep2023

Schimbare sediu social. Formalitati si documente necesare

de Mihaela Corneanu valabil la 28 Sep 2023
Intrebare: Societatea isi muta sediul social incepand cu 1 ianuarie 2024. Sediul social va fi tot in Bucuresti, dar se va schimba sectorul. Societatea este mare contribuabil, raporteaza la DCAMC, are autoturisme declarate la taxe locale.Ce formalitati trebuie indeplinite si la ce institutii/ parteneri comerciale/banci?Ce documente trebuie intocmite/preschimbate?Cand trebuie initiat procesul?
18Aug2023

Achizitie apartament. Birou sau spatiu de cazare. Punct de lucru. Deductibilitati

de Constanta Popa valabil la 18 Aug 2023
Intrebare: O societate a achiztionat un apartament in localitatea unde are punctul de lucru. Societatea se ocupa cu montarea de panouri. Are sediu intr-un oras, punctul de lucru in Bucuresti. A achizitionat un apartament in Bucuresti, in cazul in care sunt intalniri sa fie si cazare, pentru a nu avea probleme cu deductibilitatea imobilului in contabilitate - aplicare taxare inversa, deducere impozit pe ...
x