Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Decizie privind incadrarea unor materiale achizitionate

valabil la 05 Oct 2014
Popescu Diana Raspuns oferit de
Popescu Diana

Consultant fiscal

Intrebare: SRL platitor de impozit pe Profit si TVA am achizitionat din Germania un schelet metalic la kg. Adica, am cumparat confectiibare metalice in total 500 kg198 m2 = 7500 euro cu care eu ma pot jucacompartimenta aceste rafturi dupa bunul plac. Sau asamblez 2 rafturi etajate independent, sau 10, sau 50 rafturi etajate ptr a depozita materiale necesare in productie. Le inregistrez ca obiecte de inventar sau mijloace fixe? Aceste rafturi pot functionainstala independent unele de altele, dar si ca un tot unitar daca vreau. Depinde de necesitati in hala de depozitare.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2611

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 05 oct 2014.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122849 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Mijloace fixe

02Apr2024

Ajustare tva in cazul casarii de bunuri

de Anca Bilas valabil la 02 Apr 2024
Intrebare: Societatea are mijloace fixe (mobilier) neamortizate integral pe care doreste sa le caseze la schimbarea sediului.Are societatea obligatia de a ajusta TVA pentru valoarea ramasa neamortizata?
29Nov2023

Inregistrare echipamente de natura obiectelor de inventar

de Elena Garofil valabil la 29 Nov 2023
Intrebare: Societatea noastra a achizitionat pentru unul din proiectele de constructii, cateva echipamente de laborator cu valori cuprinse intre 2.700 si 4.000 lei. Apreciem faptul ca ele se vor strica/deteriora mult mai repede decat durata de functionare din catalog (grupa 2.2.6).Putem considera aceste echipamente ca fiind obiecte de inventar? Va rugam sa ne detaliati care sunt documentele necesare ...
20Oct2023

Contabilizare materiale incorporate in valoarea unui utilaj

de Anca Bilas valabil la 20 Oct 2023
Intrebare: Pentru punerea in functiune a unui utilaj,se achizitioneaza diverse materiale care vor fi incorporate in valoarea mijlocului fix. Utilajul nu a fost facturat de catre furnizor, s-a achitat doar avans, urmand ca la incheierea procesului verbal de punere in functiune (care va fi in noiembrie) sa factureze utilajul. Cum contabilizez materialele (contul contabil)?
25Sep2023

Cod de clasificare pentru echipament retea

de Dana Hristu valabil la 25 Sep 2023
Intrebare: Pe ce cont contabil, respectiv clasa se inregistreaza un switch - un echipament de retea?
21Sep2023

Achizitie si vanzare obiecte de inventar

de Anca Bilas valabil la 21 Sep 2023
Intrebare: O societate achizitioneaza mobilier second hand. Factura aferenta mobilierului vine cu o valoare globala si are in spate detalii despre tipurile de mobilier. Se achizitioneaza astfel birouri, dulapuri, mese etc. O parte din aceste piese de mobilier se vor vinde mai departe catre un client, urmand ca societatea sa pastreze doar diferenta de mobilier.Daca factura de achizitie are in spate: 10 ...
23Mai2023

Cheltuieli cu autorizatii ISU. Cost de achizitie

de Ionut Jinga valabil la 23 Mai 2023
Intrebare: O societate contracteaza cu diversi prestatori urmatoarele:- proiect securitate la incediu;- verificare proiect securitate la incendiu;- servicii de asistenta tehnica in domeniul securitatii la incendiu.Aceste servicii sunt contractate in vederea obtinerii autorizatiei ISU pentru o cladire a societatii. Va rugam sa ne spuneti daca valoarea acestor prestari trebuie receptionata ca o ...
x