Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 24 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Declarare punct de lucru. Implicatii fiscale

valabil la 12 Iun 2018
Simona Stanculescu Raspuns oferit de
Simona Stanculescu

Consultant fiscal

Intrebare: O societate a cumparat o cladire in proprietate pentru care jumatate din spatiu o inchiriaza si pentru cealalta jumatate o va moderniza pentru construirea unei noi fabrici de productie. Cand va inregistra punctul de lucru la Registrul Comertului si la ANAF avand in vedere ca suporta o parte din cheltuielile de baza, utilitati (inregistrand cheltuieli in contabilitate) pentru aceasta cladire?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1071

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 12 iun 2018.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123025 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Impozitele si taxele locale

03Apr2024

Depunere declaratie de modernizare cladire si raport de evaluare

de Gina Popescu valabil la 03 Apr 2024
Intrebare: In luna decembrie 2023 s-a inregistrat modernizarea unei cladiri a carei valoare depaseste 25% din valoarea de impozitare existenta 30.11.2023. Conform reglementarilor in 30 zile trebuie depusa o noua declaratie la primarie. In luna ianuarie a fost intocmit si raport de evaluare pentru stabilire valoare impozabila (5 ani de la ultima evaluare), care este mai mica decat valoarea inregistrata in ...
29Nov2023

Evaluare cladiri in scop fiscal

de Elena Garofil valabil la 29 Nov 2023
Intrebare: O societate are in patrimoniu un teren cumparat in anul 2018 si doua spatii comerciale si un apartament, cumparate toate trei in martie 2019.1. Este necesara reevaluarea terenului pentru a nu creste valoarea impozitelor si taxelor locale si, daca da, pana la ce data trebuie facut si depus raportul de reevaluare la Directia de impozite si taxe locale?2. La ce data trebuie intocmit raportul ...
17Nov2023

Impozit pe cladiri

de Daniela Manole valabil la 17 Nov 2023
Intrebare: In cursul lunii decembrie 2023 estimam receptia unei cladiri. Data programata de semnare a procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor este 27.12.2023.Codul fiscal mentioneaza la art. 461 Declararea, dobandirea, instrainarea si modificarea cladirilor(1) Impozitul pe cladiri este datorat pentru intregul an fiscal de persoana care are in proprietate cladirea la data de 31 decembrie ...
01Nov2023

Lucrari de arhitectura pentru reamenajare cladire. Investitie sau cheltuieli ale perioadei

de Mariana Prejbeanu valabil la 01 Nov 2023
Intrebare: Au fost efectuate lucrari de reamenajare la o cladire existenta. Pentru realizarea acestora a fost incheiat un contract de prestari servicii cu o firma de arhitectura avand ca obiect "elaborarea de lucrari specialitate arhitectura" pentru proiectul mentionat mai sus.Aceste servicii trebuie adaugate la valoarea cladirii si marirea valorii acesteia sau se pot trece direct pe cheltuieli?
21Feb2023

Raport evaluare cladiri

de Anca Bilas valabil la 21 Feb 2023
Intrebare: Anul trecut a fost achizitionat un apartament pe firma drept locuinta de serviciu. Pretul de achizitie a fost 258.000 lei. In vederea impozitarii, administratorul a decis evaluarea acestuia. Valoarea raportului de evaluare este 147.615 lei. Serviciul taxe si impozite locale are dreptul sa-mi refuze inregistrarea raportului si emiterea deciziei cu noua valoare, pe motiv ca este foarte mica ...
15Ian2023

Modernizare cladire. Declaratie de impunere la DITL

de Diana Ioana Tabara valabil la 15 Ian 2023
Intrebare: O societate comerciala a dat o cladire in chirie pe o perioada de 10 ani. In primul an de chirie chiriasul a modernizat cladirea. Autorizatia de construire a fost emisa pe numele proprietarului. Intelegerea noastra este ca proprietarul va trebui sa declare la impozite si taxe locale noua valoare a cladirii.Cu ce documente trebuie sa mergem la impozite si taxe locale pentru a declara noua ...
x