X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 25 Iulie 2017
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Declaratii achizitii intracomunitare. Furnizor fara cod valid de TVA

Daniel Crevelescu Raspuns oferit de
Daniel Crevelescu
Economist
valabil la 10 Apr 2016
Intrebare: Referitor la intrebarea:
O companie X inregistrata in scopuri de TVA in Romania are incheiat cu o companie Y din SUA un contract de livrare bunuri conditia de livrare fiind CIF Bucuresti Otopeni. Bunurile s-au produs si s-au livrat din Italia. Factura pentru livrare s-a emis de catre compania Y inregistrata in SUA - expeditor fiind compania Y din SUA iar beneficiar compania X din Romania. Pe factura se mentioneaza ca bunurile sunt de origine Italia fara sa se mentioneze si producatorul din Italia.

Firma Y din SUA nu este inregistrata in scopuri de TVA in Italia. Pe documentul CMR intocmit pentru transportul bunurilor din Italia in Romania este inscris la expeditor numele firmei Y din SUA, la beneficiar este trecut numele firmei X din Romania iar la locul de incarcare este trecuta localitatea din Italia de unde s-au expediat bunurile

Care este tratamentul fiscal ce se aplica in acest caz si cum se raporteaza operatiunea in D300 si D390 (daca este cazul)?

Completare:
Daca inregistrez achizitia intracomunitara de bunuri facturata de persoana impozabila din afara UE la randul 7 din Declaratia 300 si nu la randul 5 din Declaratia 300 nu avem corelatia cu randul A "Achizitii intracomunitare de bunuri din Declaratoa 390". In Declaratia 390 am adaugat un rand cu achizitia din Italia fara sa completez codul de operator intracomunitar procedand conform OPANAF 59103.02.2016.

Procedand astfel rand A din Declaratia 390 se mareste cu valoarea achizitiei intracomunitare din Italia si in acest caz nu mai se pastreaza egalitatea cu randul 5 din Declaratia 300. Daca achizitia intracomunitara inregistrata la randul 7 va fi preluata si la randul 7.1 din Declaratia 300 iar in Declaratia 390 ea se va inregistra la randul S "Achizitii intracomunitare de servicii" atunci vom avea corelatie intre randul 7.1 din Declaratia 300 si ranul S din Declaratia 390. Ce considerati ca trebuie sa fac pentru realizarea corelatiilor dintre cele doua formulare?

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 59499 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Declaratii achizitii intracomunitare. Furnizor fara cod valid de TVA

SMS
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Impozitul specific explicat prin 11 intrebari si raspunsuri

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Impozitul specific explicat prin 11 intrebari si raspunsuri"!

Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Articole similare

22Iul2017

Achizitie intracomunitara de bunuri. Tratament contabil

de Dana Hristu valabil la 22 Iul 2017
21Iul2017

Deducere taxa de drum cu TVA din Belgia

de Dana Hristu valabil la 21 Iul 2017
20Iul2017

Achizitie soft din Spania. Factura emisa cu TVA

de Dana Hristu valabil la 20 Iul 2017
23Iul2017

Inregistrare factura externa primita ulterior

de Dana Apostolescu valabil la 23 Iul 2017
x