Determinarea costului unui prestator de servicii. Inregistrarea serviciilor in curs de executie
Intrebari:
1.care sunt costurile alocate pentru fiecare contract in parte?, avand urmatoarele elemente:
-conventii civile pentru contract X -> 2.000 lei;
-conventii civile pentru contract Y -> 500 lei;
-personal angajat in activitatea de casting -> 1.800 lei ( ct.641+ct.645x );
-personal angajat in administratie ( contabil, secretara, soferul firmei )-> 1.250 lei;
-chelt. publicitate ( anunturi mica pubicitate )-> 150 lei;
-comisioane bancare -> 125 lei;
-chelt. cu diferente de curs valutar provenite din leasing financiar ( autoturism administratie)-> 52 lei;
-chelt. privind dobanzile provenite din leasing financiar ( autoturism administratie)-> 525 lei;
-chelt.cu diferente de curs valutar provevite din leasing financiar ( autoturism pentru deplasarea personalului recrutat pentru realizarea spoturilor)->60 lei;
-chelt.privind dobanzile provevite din leasing financiar ( autoturism pentru deplasarea personalului recrutat pentru realizarea spoturilor)->750 lei;
-chelt.cu chiria sediului societatii -> 2.500 lei;
-chelt.cu obiecte de inventar ( recuzita ) folosite in obiectul de activitate-> 850 lei;
-chelt.cu obiecte de inventar ( administrativ: birouri, etc )->800 lei;
-chelt. cu energia -> 180 lei;
-chelt. cu telefoanele - > 358 lei;
-chelt. cu intretinerea ( asociatia de proprietari )->378 lei;
-chelt. cu amortizarea provenita din leasing financiar ( autoturism administratie)->425 lei;
-chelt. cu amortizarea provenita din leasing financiar ( autoturism pentru deplasarea personalului recrutat pentru realizarea spoturilor)->850 lei;
-chelt. combustibil -> 1.500 lei;
-chelt.de protocol perteneri de afaceri, contract X, contract Y si potentiali clienti -> 500 lei.
2.Societatile de casting care recruteaza doar personal au obligativitatea ca pe langa factura care o emite clientului ( societatii care realizeaza efectiv spotul publicitar ) sa ataseze si un deviz sau calculatie?Daca da, va rog un model.
3.De exemplu, daca un contract are perioada de derulare de ex:28.05.2014-05.06.2014, inregistrez in contabilitate astfel:
Chelt.aferente lunii Mai 2014, pentru acest contract, le inregistrez :
a)6xx=401421;
Concomitent
b)332=712 -> cu valoarea de la lit.a);
c)712=121-> cu valoarea de la lit.b);
Iar la inceputul lunii Iunie 2014
d)712=332 -> cu valoarea de la lit. b);
e)712=121-> cu valoarea in minus de la lit.d);
f)6xx=401421-> cu chelt.efectuate in luna Iunie 2014;
g)4111= 704 -> cv contractului.
Este corect?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 18 mai 2014.
Login utilizator
De ce sa ma inregistrez?
- 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 121467 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
- NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter portalcontabilitate.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!