Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Durata de utilizare pentru un imobil complet amortizat

valabil la 02 Feb 2015
Anca Ivanov Raspuns oferit de
Anca Ivanov

Expert contabil

Intrebare: Cabinet medical pe structura SRL achizitioneaza un apartament intr-o o cladire construita in anii 1940 de la o persoana fizica pe care urmeaza sa o utilizeze pentru desfasurarea activitatii de cabinet medical.

Care este perioada de amortizare corecta avand in vedere vechimea cladirii si destinatia acesteia?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: cabinet madical

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 02 feb 2015.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121492 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria ONG

12Ian2024

Gradinita. Incasare sume pentru educatia timpurie

de Vera Constantin valabil la 12 Ian 2024
Intrebare: O gradinita privata este acreditata de catre Ministerul Educatiei. Va rugam, sa ne lamuriti in privinta acelei sume de 1.500 lei care se acorda parintilor angajati la societati comerciale pentru fiecare copil. Care este procedura practic? De unde ne putem incasa noi (gradinita) sumele respective: de la persoanele fizice (parintii) cu care avem contracte sau de la angajatorii acestora? Ce tipuri ...
27Mai2023

Incadrare instalatii de irigare in grupa corespunzatoare de mijloace fixe

de Anca Bilas valabil la 27 Mai 2023
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu o opinie privind monografia/modul de inregistrare in evidentele contabile: cum este corect la momentul finalizarii si receptionarii acesteia pe un OUAI, fie pe contul de "Amenajari la terenuri" - 2112 sau pe 2131 "Echipamente, Instalatii" a unei investitii in curs pe OUAI/organizatie. Organizatia are ca obiect de activitate administrarea, exploatarea, intretinerea si ...
27Nov2021

Vanzarea unei unitati turistice de catre o ONG. Donatie sume catre alt ONG

de Vera Constantin valabil la 27 Nov 2021
Intrebare: ONG strain, proprietarul unei unitati turistice de cazare vinde respectiva unitate catre o persoana fizica romana, cu virarea sumelor aferente contractului de vanzare cumparare (in transe) catre ONG romanesc, sub forma de donatie. Ce tip de contracte sau documente se intocmesc pentru aceasta tranzactie? Aceste documente trebuie incheiate la notar?
17Iun2021

Unitate de cult. Sume achitate pentru lucrari de pictura. Obligatii fiscale

de Irina Dumitrescu valabil la 17 Iun 2021
Intrebare: Unitatea de cult are incheiat cu o persoana fizica autorizata un contract de lucrari pictura. PFA, in baza procesului verbal de receptie partiala, elibereaza factura.Daca se elibereaza factura, unitatea de cult mai trebuie sa retina la sursa impozit 10% si CASS, sa plateasca si sa declare in D112? Care sunt obligatiile fiscale ale unitatii de cult?
20Feb2021

Donatie sume bani

de Gabi Popescu valabil la 20 Feb 2021
Intrebare: ONG 1 a strans fonduri pentru terapia unui copil cu autism cu care are incheiat si un contract la 31.12.2020. Datorita neintelegerii dintre membrii ONG-ului s-a mai creat un ONG 2, iar sumele incasate de ONG 1 vrem sa le distribuim catre ONG 2 pentru ca acolo va fi facuta terapia copilului. Cum am putea sa procedam sa transferam aceste sume din punct de vedere contabil? Sponsorizare nu putem ...
28Mar2020

Cheltuieli pentru serviciul externalizat in domeniul IT in cadrul POCU

de George Nitescu valabil la 28 Mar 2020
Intrebare: O asociatie nonguvernamentala (ONG), neplatitoare de TVA, implementeaza un proiect social finantat din Fondul European prin Programul Operational Capital Uman 2017-2020 in cadrul caruia are contractat un serviciu externalizat pentru realizarea a unei platforme informatice de ocupare/formare a persoanelor din Grupul Tinta, in valoare de aproximativ 20.000 lei.Cum tratez cheltuiala aferenta ...
x