Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 28 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Echipamentul de lucru – obligatia angajatorului

valabil la 16 Iul 2011
Gabriela Dita Raspuns oferit de
Gabriela Dita

Consilier juridic

Intrebare: Echipament de lucru unitate restaurant.

Angajatorul suporta integral echipamentul de lucru acordat salariatilor unui restaurant: chelneri, picoli, echipament care se compune din pantalon negru si camasa alba, sau poate solicita, dupa achizitie, contravaloarea totala sau partiala a acestora de la salariati? In cazul in care inceteaza raporturile de munca cu un salariat care a primit pe inventar un astfel de echipament de lucru, angajatorul are dreptul sa-I solicite contravaloarea acestuia, sau este suficient ca salariatul sa restituie echipamentul primit. In ce situatii se imputa sau se recupereaza contravaloarea echipamentului de lucru si care sunt documentele necesare in acest sens (decizie de imputare, angajament de plata, nota lichidare, etc.)? Va rugam referire la baza legala.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5610

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 16 iul 2011.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121427 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Protectia muncii

24Ian2016

Preveri regulament intern. Codul muncii

de Dana Hristu valabil la 24 Ian 2016
Intrebare: La ce se refera art. 242 si art. 243 din Codul muncii?
16Iul2013

Conditii pentru desfasurarea activitati de PSI

de Gabriela Dita valabil la 16 Iul 2013
Intrebare: O societate avand obiect de activitate constructii civile, avand angajati proprii, are obligatia sa incheie contract de protectia muncii sau PSI, sau poate desemna o persoana din cadrul angajatilor, care are un atestat de protectia muncii?
08Dec2012

Echipamentul de munca si de protectie se asigura de angajator

de Gabriela Dita valabil la 08 Dec 2012
Intrebare: Pentru echipamentele de lucru sau de protectie acordate de catre societate angajatilor sai, exista vreo prevedere legala care obliga firma ca partial acestea sa fie platite de catre angajati. Poate firma sa suporte integral valoarea acestora?Exista restrictii de timp la care acestea pot fi acordate?
15Oct2011

Obligatia angajatorilor privind medicina muncii

de Dani Cucu valabil la 15 Oct 2011
Intrebare: O societate comerciala este obligata sa incheie un constract de prestari servicii permanent cu un cabinet de medicina muncii?
16Aug2011

Fisa de instruire individuala. Completare

de Gabriela Dita valabil la 16 Aug 2011
Intrebare: Cum se completeaza fisa de instruire individuala privind securitatea si sanatatea in munca, tinand cont ca dorim sa facem o angajare cu data de 01.09.2011?In ce data se va face instruirea introductiv generala? Dar intruirea la locul de munca? Este corect ca aceste doua instruiri sa se faca inainte de data angajarii?
08Oct2010

Protectia muncii. Activitate distributie internet

de Gabriela Dita valabil la 08 Oct 2010
Intrebare: O societate indeplineste urmatoarele conditii:- are sub 9 angajati - asociatul cu 20% care nu este administrator, a efectuat curs de specialitate de 40 ore. Poate acest asociat sa faca instructajul pentru protectia muncii, precum prevede Hotararea Guvernului Romaniei nr. 95508.09.2010 publicata in Monitorul Oficial nr.0661 din 27 Septembrie 2010?-Daca societatea are ca activitate ...
x