Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 18 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Facturi lipsa din 2011-2013. Procedura

valabil la 02 Nov 2015
S.M. Armaselu Raspuns oferit de
S.M. Armaselu

Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar

Intrebare: In urma punctajelor facute cu furnizorii am descoperit ca am facturi lipsa din 2011,2012,2013, si anul trecut am facut punctajul, inventarierea, am cerut furnizorului sa ne trimita copii la facturile constatate lipsa , dar nici pana azi nu le-am primit.

Cum pot sa fac reglementarea in evidentele noastre daca nu am acele facturi?

Ce se intampla cu diferentele de la soldul furnizorului?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4520

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 02 nov 2015.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122692 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

17Apr2024

Contract de colaborare cu persoana fizica

de Gina Popescu valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: Noi ca persoana juridica SRL trebuie sa colaboram cu o persoana fizica neautorizata. Aceasta persoana fizica ne va presta servicii, practic va fi RTE, adica responsabil tehnic cu executia. Persoana ce raspunde tehnic de executia unei constructii este specialistul care asigura calitatea unei lucrari. Acesta trebuie sa garanteze ca se vor respecta toate cerintele si standardele din caietul de ...
07Apr2024

Determinarea necesitatii codului UIT. Cand este obligatoriu in transportul de marfuri cu risc fiscal ridicat

de Liviu Sapunaru valabil la 07 Apr 2024
Intrebare: Firma livreaza marfuri catre client cu un autoturism cu o masa tehnic admisibila de minimum 2.5 tone, atat marfuri cu risc fiscal ridicat, cat si marfuri care nu fac parte din aceasta categorie. Marfurile cu risc fiscal ridicat nu au masa bruta totala mai mare de 500 kg si nici valoare totala mai mare de 10.000 lei, insa per total transport (bunuri cu risc + bunuri fara risc) se depasesc aceste ...
03Apr2024

Declarare borderouri de achizitie in e-Factura

de Anca Bilas valabil la 03 Apr 2024
Intrebare: Achizitionam fructe si legume din piata, direct de la producatori pe baza de borderou de achizitie.Incepend cu 1.04.2024 producatorii trebuie sa declare aceste borderouri in e-Factura?
30Mar2024

Contribuabili mijlocii. Obligatii declarative

de Vera Constantin valabil la 30 Mar 2024
Intrebare: Societatea X a realizat la 29.02.2024 o cifra de afaceri de 12.650.279 euro, nu are angajati si este platitoare de impozit pe profit si de tva.Va rog sa imi comunicati daca este considerata societate mijlocie. De asemenea va rog sa ma lamuriti in privinta obligatiilor declarative, daca este obligatoriu sa fie depuse la ANAF alte formulare (in afara de d300, d390, d394) si daca se depune ...
30Mar2024

Decontare transport la si de la locul de munca, documente.

de Elena Garofil valabil la 30 Mar 2024
Intrebare: In cadrul unei ONG s-a hotarat decontarea transportului la si de la locul de munca pentru cei 12 salariati in cuantum de 80 de lei/ luna.Ce documente justificative trebuie sa aduca fiecare angajat pentru ca aceasta cheltuiala sa fie deductibila? Bonul fiscal STB/Metrorex cu codul fiscal al ONG este suficient sau trebuie solicitata factura fiscala in baza bonurilor fiscale?
29Mar2024

Decontare operatie salariat boala incurabila

de Gina Popescu valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: O societate platitoare de impozit pe profit si TVA doreste sa deconteze o parte din cheltuielile cu operatia (cancer) unui angajat. Nu se emite factura pe firma, se doreste virarea sumei direct in contul angajatului pe baza documentelor medicale prezentate societatii.Ce documente se intocmesc in astfel de situatie pentru a se incadra la cheltuieli sociale? Cheltuielile sociale in limita unei ...
x