X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 22 Septembrie 2018
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Fisiere pentru case de marcat. Transmitere electronica la ANAF

Constanta Popa Raspuns oferit de
Constanta Popa
Economist
valabil la 18 Iul 2018Conform legislatiei in vigoare!
Intrebare: Conform OPANAF 627/2018 privind aprobarea procedurii de transmitere a datelor prevazute la art. 3 alin. (1) lit. a) sau art. 3 alin. (2) lit. a), b) sau c), dupa caz, respectiv cele prevazute la art. 3 alin.(1) lit. b) si c) din anexa nr. 11 la Normele metodologice pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, aprobate prin Hotararea Guvernului 479/2003 catre ANAF trebuie sa transmitem lunar datele pana in data de 20 a lunii urmatoare perioadei de raportare in care aparatele de marcat electronice fiscale au fost utilizate. Datele exportate de pe casa de marcat pe un mediu de stocare extern vor fi transmise prin intermediul programului de asistenta pus la dispozitie pe portalul ANAF, fisierele cu date urmand a fi validate si atasate unui fisier PDF. Fisierul PDF cu XML atasat, semnat cu certificat digital calificat, se vor comunica organului fiscal prin mijloace electronice de transmitere la distanta.
Intrucat facem parte din categoria contribuabililor mijlocii pentru incadrarea in termenul de schimbare (1 septembrie) am inceput procedura de schimbare a AMEF si deja am pus in functiune in luna iulie cateva case de marcat care corespund cerintelor trecand prin toate fazele premergatoare (inregistrare in registru, fiscalizare, depunere declaratii) si ar trebui sa depunem declaratia cu tranzactiile efectuate pana la data de 20 august 2018. A aparut pe portalul ANAF declaratia in format pdf? Declaratia se va depune la nivel centralizat pentru toate fisierele xml generate de toate AMEF sau va fi necesara cate o declaratie pentru fiecare casa de marcat?

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 67012 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Fisiere pentru case de marcat. Transmitere electronica la ANAF

SMS
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Cheltuieli deductibile si nedeductibile. Studii de caz

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Cheltuieli deductibile si nedeductibile. Studii de caz"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Articole similare

21Iul2018

Avansuri incasate pentru livrari intracomunitare de bunuri

de Dana Hristu valabil la 21 Iul 2018
20Iun2018

Incasare avans. Obligatii emitere factura

de Elena Garofil valabil la 20 Iun 2018
15Iun2018

Casare autoturism. Tratament TVA

de Bogdan Costea valabil la 15 Iun 2018
30Mar2018

Emitere facturi pentru incasari in banca

de Daniel Crevelescu valabil la 30 Mar 2018
x