Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Fond de mediu pentru bunuri din import

valabil la 15 Feb 2014
Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil

Consultant fiscal

Intrebare: Va rugam sa ne spuneti daca in cazul in care societatea noastra introduce in tara din import bunuri de natura echipamentului IT (laptopuri, servere, casti, telefoane, etc) este necesar sa calculeze si sa plateasca taxa de mediu conform OUG 1962005. -mentionam faptul ca pe facturi nu este precizata nici o informatie referitoare la greutatea ambalajelor introduse.

Va rugam sa ne spuneti ce documente sunt necesare pentru a veni in sprijinul declaratiilor depuse catre fondul de mediu in conditiile in care facturile nu au mentiunea greutatii ambalajelor introduse.

In cazul in care aceasta declaratie nu s-a depus, va rugam sa ne spuneti daca se poate depune retroactiv si daca sunt penalizari amenzi in acest caz.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5829

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121527 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Fond de mediu pentru bunuri din import

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 15 feb 2014.

SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Intrebari similare din categoria ONG

24Mar2024

Activitate gradinita privata

de Gina Popescu valabil la 24 Mar 2024
Intrebare: Detinem autorizatie de functionare de la Ministerul Invatamantului ARACIP. Suntem in curs de acreditare. Am functionat pe o asociatie nonprofit. De curand am obtinut cod fiscal pentru gradinita. Pana la acreditarea finala mai sunt 2 ani. Pentru a nu fi platitori de impozit profit si de tva pentru taxele incasate de la pariniti trebuie sa functionam inca doi ani pe asociatie sau putem desfasura ...
19Mar2024

Tratament fiscal venituri din cotizatii in cazul unei ONG

de Anca Bilas valabil la 19 Mar 2024
Intrebare: Taxele de participare sau cotizatiile de inscriere in baza unui contract de adeziune la o ONG care organizeaza evenimente sunt venituri din activitati economice? Este vorba de asociatie sportiva.
20Feb2024

Taxe de inscriere concurs

de Gabi Popescu valabil la 20 Feb 2024
Intrebare: O asociatie culturala organizeaza un concurs de voci lirice conform regulamentului agreat cu membrii fondatori. Concursul va avea ca finalitate castigarea locurilor I, II, III, mentiuni si inmanarea de premii banesti. Bugetul necesar organizarii concursului reclama sume substantiale (jurizare, orchestra, sala de concurs etc.), motiv pentru care s-au depus eforturi in vederea procurarii resurselor ...
14Ian2024

ONG. Efectuarea platii taxelor de scolarizare catre afiliati

de Vera Constantin valabil la 14 Ian 2024
Intrebare: As dori sa stiu daca, pentru o asociatie non profit infiintata cu obiectivul de sustinere a educatiei sunt legale urmatoarele actiuni sustinute din venituri obtinute din sponsorizari:1. Scopul asociatiei este urmarit prin oferirea accesului la educatie in institutii de invatamant private din tara si strainatate? De exemplu, plata taxelor de scolarizare in universitati, scoli si gradinite ...
12Ian2024

Gradinita. Incasare sume pentru educatia timpurie

de Vera Constantin valabil la 12 Ian 2024
Intrebare: O gradinita privata este acreditata de catre Ministerul Educatiei. Va rugam, sa ne lamuriti in privinta acelei sume de 1.500 lei care se acorda parintilor angajati la societati comerciale pentru fiecare copil. Care este procedura practic? De unde ne putem incasa noi (gradinita) sumele respective: de la persoanele fizice (parintii) cu care avem contracte sau de la angajatorii acestora? Ce tipuri ...
28Nov2023

Monografie contabila donatie in bunuri ONG

de Anca Bilas valabil la 28 Nov 2023
Intrebare: O asociatie nonprofit infiintata de angajatii unui centru de recuperare a copiilor cu dezabilitati din subordinea Consiliului Judetean primesc sponsorizare pe asociatie in valoare de 113.000 lei pentru inlocuirea usilor cladirii centrului de recuperare si o sponsorizare de 99.000 lei pentru mobilier. Asociatia se ocupa cu achizitionarea usilor si montarea lor, precum si cu achizitionarea ...
x