Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 28 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Furnizor declarativ inactiv ulterior livrarii de bunuri. Anularea dreptului de deducere

23 Ian 2018
Otilia-Mihaela Roman Realizat de
Otilia-Mihaela Roman

Expert contabil si Consultant fiscal

Intrebare: O societate aprovizioneaza marfuri in perioada octombrie 2015 - februarie 2016. Facturile au fost achitate prin virament bancar. Incepand cu luna aprilie 2016, societatea de la care s-a efectuat aprovizionarea nu a mai depus declaratia 394. La controlul incrucisat care s-a efectuat de ANAF, inspectorii nu au dat drept de deducere a taxei pe valoarea adaugata pe motiv ca societatea furnizoare nu poate demonstra realitatea achizitiei marfurilor pe care le-a vandut catre clientii sai. Societatea furnizoare este inscrisa in Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare pana la data de 26.04.2016, cand s-a efectuat radierea acesteia, iar in data de 08.12.2016, este declarat inactiva.

Care sunt coditiile pe care trebuie sa le indeplineasca o achizitie pentru a beneficia de dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata? In vederea aprovizionarii cu bunuri, beneficiarul acestora ar trebui sa cunoasca situatia furnizorului respectiv, sa stie daca achizitia marfurilor este reala sau daca furnizorul ar avea legaturi cu evaziunea fiscala?

Cum se poate stabili daca o livrare de marfa a fost reala, in sensul ca, daca odata cu primirea facturii de la furnizor, a fost primita si marfa?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4641

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 23 ian 2018.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121491 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Articole similare

13Sep2018

Garantii reclamate. Implicatii fiscale

de Cristina Cret 13 Sep 2018
29Aug2018

Valabilitate facturi transmise online

de Cristina Cret 29 Aug 2018
14Aug2018

Vanzare teren. Regim TVA

de Bogdan Costea 14 Aug 2018
09Iul2018

Obligatie emitere bon fiscal

de Simona Stanculescu 09 Iul 2018
x