Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Impozit amenajare spatiu inchiriat

valabil la 16 Dec 2014
Irina Coma Raspuns oferit de
Irina Coma

Consultant fiscal, expert contabil si auditor

Intrebare: O societate comerciala, are un spatiu(cladire) inchiriat de la o persoana fizica, in scopul deschiderii unui punct de lucru, cu activitate -restaurant.

In baza contractului de inchiriere, toata investitia(amenajare restaurant, inclusiv toate dotarile si utilitatile) este suportata de catre societatea comerciala.Contractul de inchiriere este pe o perioada de 10 ani, iar investitia se estimeaza la 100.000 eur, fara TVA, doar in amenajarea cladirii.

1. In acest caz cum plateste societate impozitul pe constructii, respectiv daca il plateste si se inregistreaza la Bugetul Local sau Bugetul de Stat?

2. Care este monografia contabila pentru toata investitia?

3. Care sunt implicatiile fiscale, privind amortizarea invetitiei si a TVA-ului de recuperat?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: restaurant

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 16 dec 2014.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122789 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria ONG

19Apr2024

Conturi ONG

de Gabi Popescu valabil la 19 Apr 2024
Intrebare: In planul de conturi pentru ONG reglementat de Ordinul nr. 3103/2017 privind aprobarea Reglementarilor contabile pentru persoanele juridice fara scop patrimonial se regasesc si urmatoarele conturi:Contul 657 Ajutoare si imprumuturi nerambursabile transferate altor persoane juridice fara scop patrimonial.Contul 7333 Venituri din ajutoare.Intre ONG se incheie frecvent contracte de parteneriat ...
17Apr2024

Formularul 230

de Elena Garofil valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu procedura inregistrarii si depunerii formularelor 230 si cu monografia acestora in cadrul acestei entitati ONG - asociatie sportiva.
09Apr2024

Contul 739

de Gabi Popescu valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: Incepand cu ce data si cu ce act normativ a fost scos din planul de conturi al ONG-urilor contul 739 "Alte venituri din activitatile cu scop patrimonial"?
09Apr2024

Trecere de la contabilitate in partida simpla la contabilitate in partida dubla

de Gina Popescu valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: La 31.12.2022 am transpus informatiile din contabilitatea in partida simpla in contabilitatea in partida dubla pentru o asociatie. Deschiderea conturilor s-a efectuat prin utilizarea contului 462, tinand cont ca ONG-urile nu utilizeaza contul 455. In urma efectuarii inregistrarilor de recunoastere atat a activelor, cat si a datoriilor, diferenta dintre rulaje a ramas in contul 462 pentru ...
08Apr2024

Contract de comision ONG

de Gina Popescu valabil la 08 Apr 2024
Intrebare: O ONG vrea sa incheie un contract cu alta ONG. Prin acel contract, ONG A devine intermediar pentru documentele emise de ONG B. Banii incasati pentru emiterea acelor documente vor fi transferati catre ONG B, dar nu in totalitate, ci cota parte, sume ce vor stabilite in contract. Contractul incheiat, respectiv eliberearea doc. au legatura cu activitatea declarata de cele 2 ONG-uri.Ce contract ...
03Apr2024

ONG. Subventii primite pentru cheltuieli salariale

de Vera Constantin valabil la 03 Apr 2024
Intrebare: O asociatie acreditata de Ministerul Educatiei desfasoara activitati de invatamant primar si gimnazial. Asociatia primeste finantare de la bugetul statului conform HH 32/2017 sub titlul de cost standard. Se utilizeaza contul contabil 704 si pe factura apare taxa de scolarizare, taxa de resurse sau taxe de inscriere. 1. Acestea sunt considerate venituri din activitate economica scutita sau ...
x