Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Imputare obiecte de inventar degadate catre salariati. Documente justificative

valabil la 06 Feb 2016
Otilia-Mihaela Roman Raspuns oferit de
Otilia-Mihaela Roman

Expert contabil si Consultant fiscal

Intrebare: In urma inventarierii la data de 31.12.2015 s-au gasit o serie de obiecte de inventar deteriorate, degradate din vina salariatilor. Administratorul doreste sa le impute celor vinovati contravaloarea acestor obiecte de inventar. Toate aceste obiecte de inventar au fost propuse spre casare. Care sunt pasii de urmat pentru recuperarea acestor sume? Care sunt documentele care se intocmesc si care sunt inregistrarile contabile de efectuat?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: hoteliera

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 06 feb 2016.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123148 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Inregistrari contabile

21Apr2024

Vanzarea ceasuri SH in regim de consignatie

de Anca Bilas valabil la 21 Apr 2024
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu monografia contabila si aspectele fiscale pentru urmatoarea situatie:- firma neplatitoare de TVA a primit printr-un contract de consignatie, de la o persoana fizica, ceasuri second hand cu scopul de la se vinde mai departe catre clientii pe care ii gaseste;- foloseste pentru organizarea gestiunii, gestiunea cantitativ valorica, in mod normal.1. Cum se inregistreaza ...
17Apr2024

Neplatitor de TVA. Import de bunuri din China

de Mariana Prejbeanu valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: O SRL platitoare de impozit pe profit, neplatitoare de TVA, importa marfa din China in vederea vanzarii. Care este monografia contabila si cum inregistram taxele vamale si TVA in vama din DVI?
29Mar2024

Calculul rezultatului fiscal conform Codului fiscal si functiunea contului 441. Monografie contabila

de Liviu Sapunaru valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: In trimestrul I pierdere 2.028 lei.In trimestrul II profit 6.761 lei, rezulta impozit profit 1.082 lei.In trimestrul III piedere 2.267 lei.In trimestrul IV pierdere 2.782 lei, impozit profit 481 lei (datorita cheltuieli nedeductibile).Va rog sa mi spuneti monografiile contabile pentru fiecare trimestru si soldul pe care trebuie sa l am la sfarsit de an la contul 4411.
25Mar2024

Contract de prestari servicii cu o persoana fizica

de Mariana Prejbeanu valabil la 25 Mar 2024
Intrebare: O societate inregistrata ca platitoare de impozit pe profit in Romania incheie un contract de prestari servicii cu o persoana fizica. Contractul este valabil 3 luni si prevede plata lunara a unei sume X catre beneficiar pana pe 10 ale lunii urmatoare pentru serviciile prestate in luna precedenta.Din punct de vedere contabil, in cazul unor contracte cu retinere la sursa cand trebuie ...
17Mar2024

Achizitie lada depozitare paleti

de Anca Bilas valabil la 17 Mar 2024
Intrebare: Societatea noastra efectueaza transport international de marfa, iar conform contractului, societatea noastra a trebuit sa doteze semiremorcile cu cate o lada de depozitare europaleti, fiecare lada avand valoarea de 6.830 lei fara TVA. Cum este corect sa inregistram contabil aceasta achizitie, ca mijloc fix sau ca si obiect de inventar?
02Mar2024

Evidentiere incasari in cazul unui scaun de vibromasaj

de Anca Bilas valabil la 02 Mar 2024
Intrebare: O firma SRL, platitoare de impozit pe profit, a achizitionat un scaun cu vibromasaj pentru momentul in care clientii salonului beneficiaza de servicii de infrumusetare. Acest vibromasaj este optional, la cerinta clientuliui si functioneaza pe baza de bancnote de 1-5-10 lei, care se introduc intr-o caseta incorporata in scaun. Scaunul nu ofera informatii suplimentare asupra numarului de utilizari ...
x