Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 28 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Incadrare lucrari schimbare geamuri hala de productie

valabil la 05 Iul 2015
Elena Ionescu Raspuns oferit de
Elena Ionescu

Expert contabil si auditor

Intrebare: Societatea are in patrimoniu cladire - hala industriala ,valoarea de inventar = 600000lei.

S-a hotarat schimbarea geamurilor la toata cladirea ,lucrare care in urma ofertei primite este in suma de aproximativ 20000 eur, aproximativ 100000 lei.Acesta investitie duce la imbunatatirea parametrilor cladirii rezolvand problema incalzirii in hala.

Intrebarea este daca trebuie sa capitalizam lucrarea respectiva si marim valoarea cladirii,cu toate urmarile - modificarea amortizarii,declararea pentru recalcularea impozitului pe cladiri sau putem considera lucrarea ca si reparatie, contabilizata pe contul 611?

Ce documente trebuie sa solicitam de la firma care ne executa lucrarea?Trebuie o hotarare a administratorilor pentru efectuarea acestei lucrari?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2611

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 05 iul 2015.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121427 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria ONG

19Mar2024

Tratament fiscal venituri din cotizatii in cazul unei ONG

de Anca Bilas valabil la 19 Mar 2024
Intrebare: Taxele de participare sau cotizatiile de inscriere in baza unui contract de adeziune la o ONG care organizeaza evenimente sunt venituri din activitati economice? Este vorba de asociatie sportiva.
14Mar2024

Infiintare filiale. Sucursale ONG

de Vera Constantin valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: O asociatie infiintata potrivit Ordonantei nr. 26/2000 are sediul social in orasul A. Asociatia desfasoara activitatea in orasul B intr-o locatie a unei persoane fizice pe baza de contract de comodat incheiat intre persoana fizica si asociatie. In contractul de comodat se prevede ca asociatia va suporta utilitatile, reparatiile curente si va efectua lucrari de reparatii si renovare a spatiului ...
12Ian2024

Gradinita. Incasare sume pentru educatia timpurie

de Vera Constantin valabil la 12 Ian 2024
Intrebare: O gradinita privata este acreditata de catre Ministerul Educatiei. Va rugam, sa ne lamuriti in privinta acelei sume de 1.500 lei care se acorda parintilor angajati la societati comerciale pentru fiecare copil. Care este procedura practic? De unde ne putem incasa noi (gradinita) sumele respective: de la persoanele fizice (parintii) cu care avem contracte sau de la angajatorii acestora? Ce tipuri ...
26Dec2023

Determinare rezultat fiscal ONG

de Gabi Popescu valabil la 26 Dec 2023
Intrebare: O asociatie non-profit a realizat in anul 2023 venituri neimpozabile (cotizatii, sponsorizari etc.) in suma de 30.000 lei si venituri din activitati economice (after-school) 65.000 lei. Cheltuielile totale au fost in suma de 65 000 lei, din care: 55.000 lei (salarii, masa copiilor, consumabile, chirie etc.) pentru activitatea economica si 10.000 lei cheltuieli pentru activitatea non-profit. ...
23Dec2023

Aspecte fiscale ONG organizata ca scoala privata

de Anca Bilas valabil la 23 Dec 2023
Intrebare: Asociatia X are ca acivitate principala educatia (o scoala privata). Ea obtine de la ANAF un cod fiscal special pentru scoala X. Contractele de munca au fost incheiate si declarate pana acum pe codul fiscal al asociatiei, acum punctul de lucru unde se afla scoala a depasit 5 angajati. Ar trebui sa ceara un cod fiscal pentru punct de lucru si sa declare impozitul pe acel cod fiscal sau de fapt ...
14Oct2023

Incasare in numele altei persoane

de Mihaela Corneanu valabil la 14 Oct 2023
Intrebare: O asociatie culturala are ca scop organizarea unui concurs la nivel national/international de voci lirice planifica concerte de strangere de fonduri pentru acest concurs. In acest scop apeleaza la o societate X (SRL, platitoare de impozit pe profit) pentru organizarea spectacolelor, promovarea lor si inclusiv vanzarea de bilete. Daca societatea X SRL se ocupa de emiterea biletelor in nume ...
x