Inchiriere spatiu achizitionat fara TVA
1. nu face notificare la anaf deci factureaza fara tva -inchiriere spatiu .
2. face notificare tva deci factureaza cu tva - inchiriere spatiu
Mentionez ca restul imobilului este folosit pentru personalul tesa si desfasurarea activitatii de depozitare .
3. ce se intampla cu utilitatile ,cum pot fi facturate chiriasului ? ce documente trebuiesc facute si in ce baza ?( nu exista contoare separate )
Mentionez ca urmeaza imbunatatiri spatiului de depozitare .
Rog monografii contabile si baza legala.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro
Login utilizator
De ce sa ma inregistrez?
- 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 122845 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
- NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Inchiriere spatiu achizitionat fara TVA
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 16 feb 2014.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.