Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Intocmirea dosarului preturilor de transfer. Termen predare

valabil la 15 Ian 2017
Justinian Cucu Raspuns oferit de
Justinian Cucu

Jurist si expert in proceduri fiscale

Intrebare: Sunt contibuabil mijlociu si achizitionez servicii de la parte afiliata o suma ce depaseste 250.000 euro pentru anul 2016. Am obligatia ca incepand cu data de 25.03.2017 sa pun la dispozitia ANAF dosarul preturilor de transfer in 10 zile sau intr-un termen de 30-60 zile? In cazul in care nu il prezint in afara amenzii de 14.000 lei ce altceva s-ar mai putea intampla?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2511

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 15 ian 2017.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122786 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Import servicii

08Sep2022

Utilaje inchiriate mai mult de 24 luni. Aspecte fiscale

de Ionut Jinga valabil la 08 Sep 2022
Intrebare: O firma din Romania inchiriaza utilaje folosite in domeniul constructiilor de la o firma din UE, pe o perioada ce va depasi 24 de luni, conform contractului de inchiriere. Firma din UE trebuie sa se inregistreze in Romania in scopuri de TVA incepand cu luna 25 chiar daca bunurile date in chirie nu sunt in proprietatea lui, ci sunt luate in chirie si de catre el?
18Dec2021

Achizitii din tari UE si non-UE. Regim fiscal si recuperare TVA

de Diana Popescu valabil la 18 Dec 2021
Intrebare: O societate este platitoare de tva si impozit pe profit. Are activitate de transport marfuri. Aduce la contabilitate facturi de cazare din tari UE si tari non-UE, dar si bonuri fiscale din aceste tari. Bonurile fiscale nu contin CUI-ul societatii din Romania. Cum declaram facturile de cazare din tarile UE si non-UE? Bonurile din aceste tari: combustibil, taxe auto, transport local - taxi, ...
27Sep2021

Achizitii licente de la nerezidenti. Obligatii si conditii de declarare

de Justinian Cucu valabil la 27 Sep 2021
Intrebare: Am citit mai multe intrebari si raspunsuri referitor la achizitii de licente, dar nu m-am lamurit daca o achizitie de licenta este o achizitie de imobilizari necorporale sau servicii furnizate pe cale electronica, eventual "o exceptie"?Aceasta incadrare ma intereseaza din punct de vedere a tratarii de achizitii la o persoana nerezidenta. Trebuie sau nu sa avem un contract? Trebuie sau nu sa ...
13Iul2021

Prestare de servicii it catre o societate din Irlanda. Obligatii de inregistrare pentru tva

de Diana Popescu valabil la 13 Iul 2021
Intrebare: Am o firma noua preluata, nou infiintata, cod CAEN 6201. Va factura servicii it in euro catre o firma din Irlanda. Activitatea se desfasoara aici in RO. Firma este neplatitoare de TVA. Are sau nu nevoie de cod TVA intracomunitar? Implica tva? Daca da, cine il plateste (firma din RO sau firma din Irlanda)? Ce declaratii contabile implica din punct de vedere al serviciilor prestate si din punct ...
28Ian2021

Cod TVA persoane impozabile din UK. Inchiriere depozit in UK. Regim fiscal TVA

de Amelia Dumitras valabil la 28 Ian 2021
Intrebare: Care este tipul codului de TVA pentru companiile din UK? Formatul codului fiscal ramane acelasi pentru partenerii nostri din UK, adica cu GB in fata sau se vor aloca alte coduri fiscale? Varianta despre care am auzit este cea in care codul fiscal va cuprinde aceleasi cifre si se vor elimina literele GB.In cazul serviciilor de chirie in UK, compania noastra are un depozit ...
30Dec2020

Achizitii servicii IT din Tunisia. Obligatii declarative

de Vera Constantin valabil la 30 Dec 2020
Intrebare: Un SRL platitor de TVA la incasare achizitioneaza servicii IT de la un PFA neplatitor de TVA din Tunisia. Conform legii, aceasta achizitie respecta regulile unei achizitii intracomunitare, adica SRL - beneficiar plateste TVA si inregistreaza 4426 = 4427 si 628 = 401, declara in 300 operatiunea la rd 7 si 20, dar nu declara operatiunea in 390.Se inregistreaza acest contract de prestari ...
x