Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Justificarea avansurilor de trezorerie

valabil la 08 Sep 2017
S.M. Armaselu Raspuns oferit de
S.M. Armaselu

Expert contabil, Consultant fiscal, Auditor financiar

Intrebare: Pentru justificarea avansului primit ce este corect sa se intocmeasca decont de cheltuieli sau ordin de deplasare cod 14-4-4 la care se anexeaza

-bonuri fiscale pentru combustibil, taxa de drum,

- facturi fiscale pentru: protocol, achizitii produse curatenie, taxa postale etc.?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4620

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 08 sep 2017.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122852 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

20Nov2023

Declaratie radiere punct de lucru cu mai putin de 5 salariati

de Anca Bilas valabil la 20 Nov 2023
Intrebare: Suntem o firma care are mai multe puncte de lucru (magazine) cu un numar mai mic de 5 salariati. In aceasta luna s-a luat decizia de a inchide o parte din ele. In baza deciziei Consiliului de Administratie s-a obtinut radierea de la Registrul Comertului.Ce declaratie trebuie completata pentru a le scoate si de la ANAF?
04Nov2023

Plati in numerar

de Gabi Popescu valabil la 04 Nov 2023
Intrebare: Incepand cu 11.11.2023 o SRL poate incasa in numerar de la ati agenti economici 6 facturi * 1.000 lei in aceeasi zi? Platile reprezentand avansurile spre decontare catre angajati se scad din totalul plafonului zilnic de 2.000 lei?
03Oct2023

OMFP 2634/2015

de Gabi Popescu valabil la 03 Oct 2023
Intrebare: In 2023 a aparut Ordinul 1447/2023 privind documentele financiar contabile. De cand si cum se aplica acesta? la data de astazi, octombrie 2023, societatea are in arhiva documente cum ar fi facturi de vanzare sau avize de insotire a marfii emise in perioada 2013-2015. Acestea pot fi distruse sau noile prevederi ale Ordinului 1447/2023 se aplica doar cu documentele emise dupa data publicarii ...
10Aug2023

Tratament contabil si fiscal tricouri primite de salariati

de Anca Bilas valabil la 10 Aug 2023
Intrebare: O societate comerciala platitoare de tva si impozit profit achizitioneaza tricouri pentru angajatii proprii si le personalizeaza cu sigla firmei.Va rog sa ma ajutati cu monografia contabila pentru factura de tricouri si pentru factura de inscriptionare tricouri.Aceste cheltuieli sunt deductibile fiscal? Dar tva aferenta?
22Iul2023

Iesire de la platitor impozit micro. Neindeplinire conditie privind numarul de salariati

de Bajan Camelia valabil la 22 Iul 2023
Intrebare: O microintreprindere care a avut un salariat pana pe 05.07.2023, cand trebuie sa trimita modificarea in vectorul fiscal pentru anularea contributiilor la salarii si trecerea la platitor de impozit pe profit?
30Mai2023

Clauza de mobilitate. Silvicultura

de Vera Constantin valabil la 30 Mai 2023
Intrebare: O societate care presteaza lucrari in domeniul silviculturii angajeaza salariati cu contract de munca pe durata determinata in functie de specificul contractelor pe care le are cu clientii. Salariatii vor desfasura activitatea in paduri ce apartin Ocoalelor Silvice din tara. Se pot acorda salariatilor sume pentru clauza de mobilitate? Cu ce documente trebuie sa justifice lunar angajatorul ...
x