Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Livrare intracomunitara. Cheltuieli accesorii

valabil la 31 Mai 2018
Irina Dumitrescu Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Consultant fiscal, Expert contabil

Intrebare: Exista un contract principal AA de livrare intracomunitara de bunuri. Simultan acestuia s-a incheiat un contract separat de servicii (pentru transport, incarcare) si un aditional la contractul principal AA pentru acelasi gen de servicii (transport, paza, incarcare). In baza art. 286 din Codul fiscal consideram ca in D390 valorile contractelor subsecvente (contractul separat si actul aditional) trebuie raportate in baza impozabila drept livrare de bunuri si urmeaza tratamentul similar contractului principal. Procedam corect?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Cod CAEN: 6419

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 31 mai 2018.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121527 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Declaratia 390

30Ian2024

Achizitie intracomunitara de bunuri impozabila in Romania. Regim fiscal TVA

de Amelia Dumitras valabil la 30 Ian 2024
Intrebare: O societate din Romania platitoare de TVA achizitioneaza din Franta (furnizor platitor de TVA cu cod valid in VIES) aparatura stomatologica. Pe factura de achizitie se mentioneaza: TVA 0, VAT exempt intra community supply (article 138 (1) ) VAT Directive. Noi am inregistrat factura fara TVA si NU am declarat-o in D390, aceasta fiind declarata doar in D300 la scutite.Este corect declarata?
25Ian2024

Declaratia 390

de Stan Cosmina valabil la 25 Ian 2024
Intrebare: O societate din Romania presteaza servicii intracomunitare. Are cod valid de tva. Emite facturi catre partenerii sai din UE (facturile sunt emise fara tva), toti sunt verificati in Vies si au cod valid tva. S-a depus declaratia 390 Vies in perioadele de raportare. In urma unui control fiscal, inspectorii au solicitat un raport cu privire la informatiile existente in sistemul Vies pentru firma ...
13Dec2023

Servicii intracomunitare de la un furnizor fara cod valid de TVA. Declaratia 390

de Carmen Adomnoaei valabil la 13 Dec 2023
Intrebare: Am primit o factura fara tva de la un furnizor persoana fizica arhitect din Italia. Furnizorul are cod de TVA, insa nu este valid in VIES. Este vorba de servicii furnizate pe cale electronica, iar locul prestarii se considera a fi Romania in cazul acesta. In mod normal am aplica taxare inversa si am declara in 390.Cum procedam in cazul in care furnizorul nu are cod valid VIES? Putem aplicat ...
17Nov2023

Exigibilitatea TVA la livrari intracomunitare

de Anca Ivanov valabil la 17 Nov 2023
Intrebare: Avem un client din Romania care a platit un avans catre alt partener din Grecia in luna octombrie 2023, 50% pentru o marfa ce urmeaza sa fie livrata in februarie 2024. Partenerul din Grecia refuza sa emita factura fiscala de avans.Cum putem combate in discutia cu Grecia in conditiile in care clientul insista sa primeasca factura de avans, fiind si o valoare considerabila ~250k euro, sa ...
20Oct2023

Achizitii intracomunitare de servicii - regim TVA

de Elena Garofil valabil la 20 Oct 2023
Intrebare: O societate neplatitoare de TVA, cu cod special de TVA, urmeaza sa desfasoara activitate de comert DRPOSHIPPING. Pentru folosirea platformei de tranzactionare, societatea primeste factura de la o firma din Irlanda de Nord cu cod valid de inreg pentru TVA (IT 03023860368). Factura este emisa cu cota de TVA 22%, pe codul firmei emisa de ONRC (fara TVA si nu pe codul special). Cum trebuie ...
05Oct2023

Servicii intracomunitare de intermediere

de Mariana Prejbeanu valabil la 05 Oct 2023
Intrebare: Perioada fiscala de TVA o avem la luna si suntem inregistrati pentru operatiuni intracomunitare. Trebuie sa emitem o factura (intracomunitara, in euro) catre un client X din Italia (cu cod valid de TVA) pentru (servicii) comision de intermediere, adica tradus mai concret: noi am i-am facut rost clientului nostru X din Italia de un client Y (societate din Romania) pentru vanzarea unor bunuri. ...
x