X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Octombrie 2018
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

  • Subiectul saptamanii
  • Semnare NIR. Gestiune colectiva
    Nota de receptie si constatare diferente cand gestiunea este comuna si are doi gestionari se semneaza de catre amandoi sau poate fi semnat doar de unul? Raspunderea o au amandoi gestionarii in cazul in care la inventar va fi lipsa in gestiu...
    mai mult

Livrare marfa si incasare avans. Regularizare facturi

Constanta Popa Raspuns oferit de
Constanta Popa
Economist
valabil la 20 Mar 2018Conform legislatiei in vigoare!
Intrebare: Un furnizor emite in luna octombrie 2017 o factura (NR 123) de vanzare marfa catre un client. Factura, in suma de 25.000 lei (inclusiv TVA), se transmite pe e-mail clientului. Clientul sesizeaza ca nu a primit marfa, aceasta urmand sa-i fie livrata. Furnizorul rupe factura. Il informeaza telefonic pe client ca factura cu numarul 123 nu mai exista si intocmeste factura proforma. Ulterior, numarul 123 este utilizat catre alt client.

Aceasta factura proforma este achitata de client in cursul lunii octombrie 2017. Marfa se livreaza partial in octombrie 2017 (14.000 lei inclusiv TVA), iar partial (11.000 lei inclusiv TVA) in ianuarie 2018, in baza unor avize de insotire. Avizele din octombrie se transmit la contabilitatea furnizorului odata cu cele din ianuarie ca anexa la factura de livrare numarul 225 din 31.01.2018. In ianuarie 2018, clientul primeste factura cu numarul 225 pentru intreaga suma si pentru toata marfa si sesizeaza furnizorul ca el a inregistrat factura 123 emisa in luna octombrie. Care este procedura de urmat?

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 67202 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Livrare marfa si incasare avans. Regularizare facturi

SMS
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Cheltuieli deductibile si nedeductibile. Studii de caz

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Cheltuieli deductibile si nedeductibile. Studii de caz"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Articole similare

06Oct2018

Achizitie obiecte de inventar pe baza de bon fiscal

de Dana Hristu valabil la 06 Oct 2018
21Sep2018

Anulare inregistrare in scopuri de TVA. Implicatii fiscale

de Gabi Popescu valabil la 21 Sep 2018
22Aug2018

Iesire din sistemul TVA la incasare. TVA colectata

de Dana Hristu valabil la 22 Aug 2018
x