Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Monografie contabila ferma de vitei cu scopul de a-i vinde in UE si in afara UE

valabil la 16 Iul 2015
Gabi Popescu Raspuns oferit de
Gabi Popescu

Auditor financiar

Intrebare: O societate are ca obiect de activitate achizitionarea de vitei pentru ingrasare, urmata de vanzarea lor in UE si in afara UE cand au greutatea dorita.

Ca etape avem:

- inregistrarea achizitiei de vitei de la societati comerciale si de la persoane fizice-200.000 lei

- achizitie si dare in consum furaje 50.000 lei si medicamente 5.000 lei

- achizitie si dare in consum motorina 18.000 lei

- salariile personalului direct productiv 30.000 lei dar si al TESA 10.000 lei

- utilitati 1.500 lei, amortizarea constructiilor 800 lei, utilajelor 400 lei

- servicii veterinare 700 lei

- servicii transport vitei morti la incinerat

- servicii contabilitate 100 lei

La sfarsitul fiecarei luni se inregistreaza un spor in GREUTATE in valoare de 80.000 lei.

1. Care este monografia contabila pentru aceasta ferma?

2. Considerand ca viteii sunt lasati la ingrasat 7 luni de zile deci prind 2 calcule privind impozitul pe profit inainte de a fi vanduti ne puteti spune daca suma inregistrata lunar ca ingrasare a viteilor prin nota contabila:

361vitei = 711 cu suma de 80.000 lei se aduna 7 astfel de sume in cele 7 luni de ingrasare este considerata profit impozabil la trimestru si taxata cu impozit pe profit trimestrial?

Celelalte cheltuieli sunt cuprinse in conturi de cheltuieli, sunt cumulate in contul 331 la sfarsitul fiecarei luni:

331 = 771

si apoi reluate la inceputul lunii urmatoare cu aceeasi suma:

771 = 331

deci, in acest caz, contul 771 doar echilibreaza niste conturi de cheltuieli pana la vanzarea viteilor dar inregistrarea

361vitei = 711 cu suma aferenta ingrasarii

Nu are conturi de cheltuieli care sa balanseze aceasta suma, deci ramane sa fie impozitata trimestrial si sa se inchida doar peste 7 luni, la vanzarea viteilor, cu descarcarea de gestiune:

711 = 361vitei?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: Cresterea animalelor

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 16 iul 2015.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123147 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria ONG

17Apr2024

Formularul 230

de Elena Garofil valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu procedura inregistrarii si depunerii formularelor 230 si cu monografia acestora in cadrul acestei entitati ONG - asociatie sportiva.
08Apr2024

Contract de comision ONG

de Gina Popescu valabil la 08 Apr 2024
Intrebare: O ONG vrea sa incheie un contract cu alta ONG. Prin acel contract, ONG A devine intermediar pentru documentele emise de ONG B. Banii incasati pentru emiterea acelor documente vor fi transferati catre ONG B, dar nu in totalitate, ci cota parte, sume ce vor stabilite in contract. Contractul incheiat, respectiv eliberearea doc. au legatura cu activitatea declarata de cele 2 ONG-uri.Ce contract ...
05Apr2024

Achizitie imobil in Spania de catre o ONG

de Anca Bilas valabil la 05 Apr 2024
Intrebare: Ne desfasuram activitatea ca si scoala acreditata de Ministerul Invatamantului si gradinite acreditate. Detinem mai multe spatii imobiliare. Am dori sa achizionam un apartament in Spania.Din punct de vedere fiscal ar fi o problema sa efectuam aceasta investitie?
26Mar2024

Finantare ONG

de Gabi Popescu valabil la 26 Mar 2024
Intrebare: O ONG obtine o autorizatie ca fiind un centru de zi pentru copii cu autism. In baza acestei licente se obtine o subventie de la Ministerul Muncii de 15.000 lei pentru acoperirea cheltuielilor lunare: salarii, utilitati, combustibil etc.Functionarea ca un centru de zi schimba model de tinere a contabilitatii si a fiscalitatii? Care este monografia contabila pentru subventia obtinuta?
18Mar2024

Organizare congres. Regim cheltuieli

de Vera Constantin valabil la 18 Mar 2024
Intrebare: Care este monografia contabila si incadrarea fiscala in cazul organizarii unui congres medical pentru taxele de participare la congres platite de medici (sunt venituri din activitatea economica) si cheltuielile pentru organizarea congresului (factura cheltuieli de la firma organizatoare cu anexa: cheltuieli inchiriere sala, cazare invitati, parte tehnica, mape, materiale informative, pranz, coffe ...
16Mar2024

Finantare scoala acreditata

de Gabi Popescu valabil la 16 Mar 2024
Intrebare: O scoala gimnaziala acreditata primeste finantare de la Consiliu local pentru fiecare elev - costul standard per elev. Scoala primeste de la primarie fisa de buget cu suma care ii revine in mai ale anului curent si afla cat va primi pentru cheltuiala cu salarii si cat pentru cheltuiala pentru servicii (utilitati in cazul nostru). Incepe sa incaseze in mai lunar finantare corespunzatoare ...
x