Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Montare chiuveta si baterie in cadrul unei hale utilizata in baza unui contract de inchiriere. Inregistrari contabile

valabil la 03 Aug 2018
Otilia-Mihaela Roman Raspuns oferit de
Otilia-Mihaela Roman

Expert contabil si Consultant fiscal

Intrebare: O societate comerciala a achizitionat o chiuveta si o baterie pentru chiuveta pentru a fi montate in hala de productie a acesteia. Hala este inchiriata iar anterior inchirierii in hala nu existau aceste facilitati.Chiuveta si bateria au fost montate de catre un angajat al societati.Ce documente trebuie intocmite si care este monografia contabila?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1721

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 03 aug 2018.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121492 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Cheltuieli

25Mar2024

Decontare transport salariati

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 25 Mar 2024
Intrebare: O firma doreste decontarea combustibilului angajatilor sai si avem urmatoarele cazuri:- cativa ar veni cu masina personala;- o parte cu mijlocul de transport in comun;- 1 persoana beneficiaza de autoturismul firmei (directorul comercial).1. Care ar fi baza legala de care ne putem lega pentru aceasta decontare pentru toti angajatii mentionati mai sus? 2. Daca se stabileste o valoare, ...
22Mar2024

Masa acordata angajatilor

de Mariana Prejbeanu valabil la 22 Mar 2024
Intrebare: Societatea noastra executa montajul si demontajul de schela metalica. In timpul acestor operatiuni angajatilor li se acorda posibilitatea sa ia masa in afara societatii. Li se da un avans de trezorerie, iar la intoarcere prezinta un bon fiscal sau o factura dupa caz. Va rog sa ma ajutati cu inregistrarile contabile.
21Mar2024

Aspecte contabile garantie chirie

de Anca Bilas valabil la 21 Mar 2024
Intrebare: In anul 2022 o societate a incheiat un contract de inchiriere imobil (apartament) cu o persoana fizica, careia i s-a platit garantie in valoare de 1.500 ron conform contractului. La 31.10.2023 contractul de inchiriere imobil se reziliaza. Garantia nu se va restitui, deoarece proprietarul a reparat pe cont propriu obiectele deteriorate (cabluri scoase din pereti; reparat TV; zugravit pereti etc.). ...
19Mar2024

Cheltuieli organizare workshop

de Anca Bilas valabil la 19 Mar 2024
Intrebare: O SRL vinde solutii intraarticulare. In februarie 2024 organizeaza un workshop practic cu medicii ortopezi colaboratori cu scopul de a-i invata sa faca infiltratii. Ii invata un medic specializat invitat. Avem cheltuieli cu cazarea medicilor, cheltuieli cu mese la restaurant, sala de conferinta, materiale pentru workshop (xilina, manusi). Care este tratamentul contabil si fiscal al acestor ...
18Mar2024

Cheltuieli de protocol. Mese la restaurant si cazare salariat cu mic dejun inclus

de Dana Hristu valabil la 18 Mar 2024
Intrebare: In cadrul desfasurarii activitatii, societatea noastra s-a intalnit cu urmatoarele situatii:1. Angajatii iau masa in oras/restaurant impreuna cu partenerii de afaceri, aduc factura fiscala impreuna cu decontul de cheltuieli aprobat de superiorul ierarhic.2. Angajatii unui departament iau masa la restaurant, sarbatorind finalizarea unui proiect, aduc factura fiscala impreuna cu decontul de ...
14Mar2024

Investitii in spatiu aferent punctului de lucru

de Vera Constantin valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: O societate a inchiriat o hala ca si punct de lucru pentru desfasurarea activitatii.Proprietarii halei nu au retinut nicio garantie, insa au cazut deacord cu chiriasul ca investitiile care le face (gresie, reparatii etc.) sa fie considerate ca si garantie.Cum inregistrez aceste facturi de la Dedeman, Bicostore etc. pentru toate imbunatatirile aduse halei? Inregistrez totul pe 611?
x