Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 18 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Obligatia de comunicare a locatarului catre locator a valorii cu reparatiile in cazul efectuarii unor lucrari de modernizare pentru o hala inchiriata. Cine este obligat la plata impozitului pe constructie?

valabil la 06 Feb 2015
Marilena Radulescu Raspuns oferit de
Marilena Radulescu

Economist si expert contabil

Intrebare: Firma noastra a efectuat lucrari de reparatii la o hala inchiriata in valoare de 20.000 euro, aceasta investitie am imobilizat-o iar la receptia lucrarilor am inregistrat 212=231.

Cum procedam cu aceasta amenajare? Cine va trebui sa o declare la primarie si cine va plati impozit pentru ea?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4651

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 06 feb 2015.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122776 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Alte taxe si impozite

09Apr2024

Plata impozit retinut pentru chirie

de Daniela Manole valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra a incheiat un contract de inchiriere spatiu cu o persoana fizica pe o perioada de 5 ani, cu conditia platii unui avans de 20% din suma celor 5 ani, la inceputul contractului (suma totala a contractului este de 330.000 lei, suma bruta, iar avansul de 66.000 lei). Ulterior se va plati in fiecare luna suma ramasa de 4.400 lei pe o perioada de 5 ani. Va rugam sa ne precizati ...
09Apr2024

Plata impozit retinut pentru chirie

de Daniela Manole valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: Societatea noastra a incheiat un contract de inchiriere spatiu cu o persoana fizica pe o perioada de 5 ani, cu conditia platii unui avans de 20% din suma celor 5 ani, la inceputul contractului (suma totala a contractului este de 330.000 lei,s uma bruta, iar avansul de 66.000 lei). Ulterior se va plati in fiecare luna, suma ramasa de 4.400 lei, pe o perioada de 5 ani.Va rugam sa ne precizati ...
09Apr2024

Contract de inchiriere

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: O sucursala din Romania (firma mama in Polonia) incheie un contract pentru sediul social cu o persoana fizica. Contractul de inchiriere spatiu se incheie intre societatea mama (pe codul din Polonia), nu pe codul sucursalei din Romania. Plata chiriei o face firma mama din Polonia din conturile societatii din Polonia, astfel incat in contabilitatea sucursalei din Romania nu se poate evidentia ...
29Mar2024

Impozit subinchiriere imobil de la persoane fizice

de Gina Popescu valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: Societatea X SRL subinchiriaza un imobil de la o persoana fizica care are inchiriat imobilul de la alta persoana fizica.X SRL persoana juridica incepand cu 01.01.2024 este obligata sa retina impozit venit cedare folosinta bunuri din chiria achitata catre persoana fizica de la care a subinchiriat?
17Feb2024

Chirie platita persoanelor fizice

de Adela Oncescu valabil la 17 Feb 2024
Intrebare: Societatea are inchiriat un imobil, o casa de fapt pe care o foloseste pentru cazarea delegatilor. Chiria este de 2.000 lei/luna. Conform contractului societatea plateste si utilitatile (energie electrica si apa) catre furnizor, desi factura este pe numele proprietarului imobilului. Conform noilor prevederi fiscale societatea are obligatia retinerii si platii impozitului pe chirii si declararea ...
14Feb2024

Plata chirie proprietar persoana fizica

de Vera Constantin valabil la 14 Feb 2024
Intrebare: Referitor la Ordinului 115/2023 privind plata impozitului cu retinere la sursa pentru contractele de inchiriere de la persoane fizice: in prezent avem in derulare un contract de inchiriere a sediului companiei noastre de la o persoana fizica. Contractul este valabil, iar in data de 15 februarie trebuie sa achitam chiria aferenta lunilor martie, aprilie si mai 2024. Inregistrarea platii si ...
x