Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 23 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Obligatie declarare puncte de lucru. Imobile inchiriate catre terti

valabil la 06 Aug 2018
Dana Apostolescu Raspuns oferit de
Dana Apostolescu

Expert contabil

Intrebare: O societate are sediul social intr-un spatiu inchiriat de la o firma din grup. Societatea detine cladiri localizate in aceeasi localitate in care are sediul social, cladiri pe care le inchiriaza tertilor persoane juridice. Are aceasta societate obligatia de a inregistra puncte de lucru la adresele cladirilor inchiriate catre terti?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: Imobiliare

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 06 aug 2018.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123016 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Investitii

04Iul2023

Amortizare contabila vs amortizare fiscala

de Mihaela Corneanu valabil la 04 Iul 2023
Intrebare: In cazul unui depozit ecologic de depozitare reziduuri menajere, industriale, care este durata de amortizare (ce prevede codul fiscal) daca periodic la un an se calculeaza gradul tehnic de incarcare a acestuia? Se face ajustare de amortizare la 31.12. anual pe perioada de luni ramasa?
07Nov2022

Modernizare spatii si venituri din franciza

de Anca Ivanov valabil la 07 Nov 2022
Intrebare: O SC are drept obiect de activitate Restaurant:1. In cazul in care se fac investitii privind amenajarea unui punct de lucru, la un spatiu inchiriat este corecta inregistrarea: 231=401 si la final 212=231 cu amortizare pe perioada contractului de inchiriere? Este corect sa apara in balanta C-tii daca de fapt sunt doar cheltuieli cu amenajarea punctului de lucru, cladirea neapartinandu-ne? ...
12Oct2022

Contabilizare sistem de alarma

de Anca Bilas valabil la 12 Oct 2022
Intrebare: Amenajam o noua locatie, un nou punct de lucru, intr-un spatiu subinchiriat. Am primit o factura care reprezinta montare sistem de alarma si control acces (cartele de intrare la usi), valoare 8.197 lei. Vreau sa stiu daca si aceasta intra pe 231 sau reprezinta servicii.
26Iul2022

Achizitie imobile in Ungaria in vederea inchirierii

de Vera Constantin valabil la 26 Iul 2022
Intrebare: O asociatie nonprofit care desfasoara efectiv in Romania acitivitati in domeniul asigurarii cazarii si hranei pentru copii cu nevoi materiale primeste de la diverse ONG-uri din afara Romaniei fonduri materiale pentru sustinerea acestei activitati. Asociatia doreste achizitionarea (din donatiile primite) a doua imobile (apartamente) situate in Ungaria, destinatia acestora fiind de a le inchiria, ...
20Iul2022

Recuperare cheltuieli din anul 2012

de Constanta Popa valabil la 20 Iul 2022
Intrebare: Pentru obtinerea autorizatiei de constructie, in 2012 a fost nevoie sa se ingroape cablurile de medie si inalta tensiune care treceau pe deasupra terenului pe care urma sa se construiasca sediul unui punct de lucru la Alba Iulia. Aceasta operatiune s-a facut pe cheltuiala firmei. Operatiunea a fost facuta de firma Electrica, cea care detinea autorizatia pentru asemenea lucrare. Suma este in jur ...
13Iul2022

Receptie masini de lucru in leasing

de Anca Bilas valabil la 13 Iul 2022
Intrebare: Se achizitioneaza 27 masini de lucru pe contracte de leasing. Societatea primeste masinile cu proces verbal de predare-primire, insa activitatea propriu-zisa incepe doar peste 3 luni, din octombrie 2022.Cum se procedeaza la receptia mijloacelor fixe (a masinilor de lucru) in contabilitate? Cu ce data? Data procesului verbal de predare-primire (care nu e aceeasi cu data contractului)? Daca se ...
x