Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 23 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Organizarea inventarierii. OMFP 2861/2009

valabil la 17 Ian 2016
Gabriela Ilicea Raspuns oferit de
Gabriela Ilicea

Economist si expert contabil

Intrebare: Cum stabilim la inventariere daca lipsurile sunt imputabile sau neimputabile? Nu avem angajat gestionar. Avand in vedere prevederile Ordinului 2869/2009 "Toate elementele de natura activelor trebuie sa fie date in raspundere gestionari sau in folosinta, dupa caz, salariatilor ori administratorilor entitatii" organele de control pot sa considere ca lipsurile sunt imputabile administratorului intrucat are in raspundere gestionarea patrimoniului?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5211

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 17 ian 2016.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123011 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Legislatie

23Apr2024

Optiuni pentru Gestionarea Costurilor Auto intre SRL-uri

de Liviu Sapunaru valabil la 23 Apr 2024
Intrebare: SRL neplatitoare de tva presteaza servicii de agent de vanzari catre alta SRL (platitoare de tva si impozit pe profit). Daca masina utilizata pentru prestarea acestor servicii este proprietatea clientului, cum se poate rezolva deductibilitatea tuturor cheltuielilor cu auto si a tva (pentru firma client) sau cum se pot trece aceste cheltuieli pe firma care presteaza serviciile, fara ca pentru ...
05Apr2024

Operator autorizat gestionare deseuri

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 05 Apr 2024
Intrebare: In cazul unui operator economic autorizat OTR (Organizatie de Transfer Responsabilitate) privind deseurile din echipamente electrice si electronice, poate obtine venituri din inchirierea unui imobil? Eventualul profit poate fi folosit de asociatul firmei?
07Aug2023

Inventariere

de Adela Oncescu valabil la 07 Aug 2023
Intrebare: Suntem UAT rurala. Dorim scoaterea din functiune si casarea mai multor mijloace fixe si obiecte de inventar de natura mijloacelor fixe. Toate echipamentele si utilajele au durata normata expirata de foarte mult timp si nu mai sunt utilizate deoarece, nu mai sunt functionale. Am intentionat sa procedam astfel:- numirea unei comisii tehnice care sa constate si sa certifice faptul ca nu mai ...
21Apr2023

Garantie gestionari

de Elena Garofil valabil la 21 Apr 2023
Intrebare: In cadrul companiei noastre exista un anumit numar de gestionari carora li se retine o garantie conform legii. Aceasta garantie nu este virata intr-un cont deschis pe numele lor, ci intr-un cont colector al societatii, drept urmare aceste sume nu beneficiaza de dobanda, iar cand angajatii isi schimba pozitia in cadrul firmei sau renunta la locul de munca, li se restituie suma fara a primi ...
31Aug2022

Corelare cheltuieli cu venituri din subventii

de Anca Bilas valabil la 31 Aug 2022
Intrebare: O societate a accesat fonduri si pentru achizitionarea de materii prime din prima luna de functionare in valoare de 33.147 la un buget de 338.085 pe fonduri. Inregistrarea 472 = 7416 in suma de 33.147 pentru materii prime s-a facut in aceeasi luna cand s-a facut achizitia. Este eronat? Daca da, ce repercursiuni sunt din punct de vedere fiscal si contabil?
18Aug2022

Activitate freelancer

de Gabi Popescu valabil la 18 Aug 2022
Intrebare: O persoana fizica doreste sa incheie un contract de cautare de jucatori pentru o Agentie de Jocuri (Game Agency) din Franta. Cum ar putea sa se inregistreze in Romania, avand in vedere ca este o activitate economica. Unde ar trebui sa plateasca impozitele pe activitatea desfasurata? Poate incheia un contract ca freelancer?
x