Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 29 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Procedura acordare ajutor de deces

valabil la 28 Ian 2010
Rodica Mantescu Raspuns oferit de
Rodica Mantescu

Specialist Legislatia Muncii

Intrebare: Societate arae un caz de deces a unui salariat, intrun accident de munca. Societatea a achitat familiei un ajutor de inmormantare din fondul de salarii, in ideea ca ajutorul de inmormantare stabilit prin bugetul asigurarilor sociale il va primi de la Casa de Pensii si Asigurari, sociale, dar acesta a refuzat plata ajutorului pe motiv ca salariatul nu a fost pensionar, spunand ca societatea trebuie sa achite acest ajutor. Care este procedura achitarii acestui ajutor de inmormantare?

Decesul a survenit in luna noiembrie, cum declar in declaratia de asigurari sociale, trebuie facuta declaratie rectificativa, la ce rubrica din declaratie se declara si care este articolul contabil?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4941

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 28 ian 2010.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121529 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Plati compensatorii

16Feb2024

Reintegrare salariat. Calcul salarii restante. Rectificare D112.

de Nicolae Liviu valabil la 16 Feb 2024
Intrebare: Cum se completeaza campurile in D112 in cazul despagubirilor acordate de instanta de la data incetarii CIM pana la data reintegrarii efective? Incetarea CIM s-a produs in cursul lunii. Ce sectiuni din D112 trebuie completate si ce randuri in cadrul lor? Ce tip de asigurat avem in acest caz? Aceste despagubiri vor fi considerate ca fiind realizate in afara functiei de baza? Ce sectiuni se ...
24Sep2018

Plati compensatorii salarii. Tratament contabil si fiscal

de Olguta Crevelescu valabil la 24 Sep 2018
Intrebare: Platile compensatorii sunt asimilate salariilor sau sunt considerate cheltuieli sociale? Care este monografia contabila pentru inregistrarea platilor compensatorii?
06Iul2012

Plati compensatorii. Contributii sociale

de Gabriela Dita valabil la 06 Iul 2012
Intrebare: In cazul acordarii de salarii compensatorii la desfacerea contractului cu art. 65 din L532003, ce contributii se vireaza la bugetul statului atat dpdv al angajatului, cat si dpdv al angajatorului?
20Nov2011

Plati compensatorii. Temei acordare. Contributii

de Irina Dumitrescu valabil la 20 Nov 2011
Intrebare: O societate comerciala a concediat 4 angajati din motive care nu tin de persoana angajatului. Ce plata compensatorie este obligatorie? Ce taxe se retin de catre societate in acest caz?
25Mai2011

Plata compensatorie. Contract colectiv de munca

de Dani Cucu valabil la 25 Mai 2011
Intrebare: Un salariat primeste plata compensatorie de la societate conform contractului colectiv de munca la nivel de societate. Ce documente sunt necesare pentru acordarea acestei plati si ce contributii retin de la salariat si ce contributii constitui ca angajator?
17Dec2010

Drepturi salariale castigate in instanta. Contributii

de Dani Cucu valabil la 17 Dec 2010
Intrebare: Un salariat al societatii X, castiga in instanta drepturi salariale aferente perioadei lucrate in anul 2008, in suma de aproximativ 5.000 lei. Decizia este definitiva si irevocabila si emisa in luna august 2010. Plata acestor drepturi s-a efectuat in luna noiembrie 2010.Cum se declara contributiile aferente acestor drepturi? Prin declaratii rectificative aferente lunilor corespunzatoare din ...
x