PortalContabilitate.ro
Consultanta specializata
pentru CONTABILI
Cauta articol   Tip articol
 Domeniu Camp

...sau foloseste motorul de cautare avansata
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
Legislatia UE: Prin autentificare, sunt de acord cu faptul ca site-ul PortalContabilitate.ro poate seta module cookie in browserul meu.
Username:
Parola:
Tine-ma minte
 

Flux RSS PortalContabilitate.ro pe Facebook Twitter Trimite pe Yahoo Messenger Trimite prin email Mareste font Micsoreaza font Font default

Procedura reinnoirii certificatelor digitale pentru semnatura electronica

PortalContabilitate.ro, 14-Nov-2013

Tags: Declaratia 300, TVA, formular 710, ANAF, formularul 150

Continutul, designul, structura, precum si materialele PortalContabilitate.ro apartin Editurii RENTROP & STRATON si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala. Pentru detalii consultati sectiunea Termeni si conditii.

Dupa expirarea perioadei de valabilitate a certificatelor digitale (un an), acestea trebuie reinnoite. Dupa obtinerea certificatului de semnatura electronica reinnoit de la unul dintre furnizorii autorizati, contribuabilii vor urma pasii de mai jos.

 
Pasi de parcurs

1. Se descarca formularul „Document de confirmare” de la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf.

2. Se completeaza datele de identificare ale titularului certificatului si adresa de e-mail.
Alerta PortalContabilitate.roDescarca aici Programul Special de Alerta PortalContabilitate.ro!
Asigura-te, astfel, ca vei fi mereu primul care afla Noutatile PortalContabilitate.ro! ...clic aici




3. Se semneaza si se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat.

4. Furnizorul de certificate va aplica semnatura electronica si va inapoia documentul confirmat.

5. Se acceseaza websiteul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), la adresa www.anaf.ro, categoria Declaratii electronice, modulul Reinnoire certificate calificate.

6. Se selecteaza documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate.

7. Se tasteaza butonul Transmite documentul.

8. Dupa o perioada de maxim 4 zile lucratoare de la transmitere, ANAF trimite noul numar al certificatului digital si accesul la Serviciul de depunere on-line.

In cadrul acestei proceduri, nu mai este nevoie de inregistrarea formularului 150 la organul fiscal, cu documentatia aferenta.

 

Declaratii care se pot depune online

Certificatul digital pentru semnatura electronica este necesar in cazul transmiterii online a:

- Declaratiei privind obligatiile de plata la bugetul de stat, formular 100;

- Declaratiei privind impozitul pe profit, formular 101;

- Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate, formular 112. De retinut! Formularul 112 se transmite numai on-line;

- Declaratiei privind veniturile realizate din Romania, formular 200;

- Declaratiei privind impozitul retinut la sursa si castigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit, formular 205;

- Declaratiei informative privind impozitul pe venit din transferul proprietatilor imobiliare, formular 208;

- Cererii privind destinatia sumei reprezentand pana la 2% din impozitul anual si deducerea cheltuielilor efectuate pentru economisirea in sistem colectiv pentru domeniul locativ, formular 230;

- Decontului de TVA, formular 300;

- Decontului special de TVA, formular 301;

- Declaratiei recapitulative privind livrarile/achizitiile/prestarile intracomunitare, formular 390;

- Declaratiei informative privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national, formular 394;

- Declaratiei privind venitul asigurat la sistemul public de pensii, formular 600;

- Declaratiei rectificative, formular 710;

- Situatiilor financiare anuale;

- Raportarile contabile la 30 iunie 2013.

Persoanele interesate pot consulta "Ghidul pentru reinnoirea certificatelor pe portalul ANAF" in care este prezentata procedura de reinnoire a certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora (1 an), publicat pe websiteurile:

- ANAF, la adresa www.anaf.ro, sectiunea Declaratii electronice/Informatii depunere declaratii pj/Reinnoire certificate calificate, din prima pagina.

- AJFP Valcea, www.finantevalcea.ro, categoria Utile/Declaratii electronice/Reinnoire certificate calificate, din prima pagina, lateral stanga.
 
Sursa: finantevalcea.ro



Adauga acest articol in site-ul tau

Newsletter PortalContabilitate.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul Portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Cele mai controversate 10 monografii contabile ale anului 2014"!
 

  Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare



Articole similare


     » Programul pentru emiterea ordinelor de plata a fost actualizat recent  
     de PortalContabilitate.ro, 28-Aug-2014
     » Stiri » Taxe si Impozite » Alte taxe si impozite

     » Recalcularea platilor anticipate cu titlu de impozit se va realiza dupa noi reguli. Acestea se aplica deja 
     de PortalContabilitate.ro, 26-Aug-2014
     » Stiri » Taxe si Impozite » Alte taxe si impozite

     » Reminder Ce obligatii fiscale au termen luni?  
     de PortalContabilitate.ro, 22-Aug-2014
     » Stiri » Taxe si Impozite » Alte taxe si impozite

     » Dobanda penalizatoare prevazuta de Legea 72/2013 necesita facturare? Raspunsul il aflam direct de la sursa ANAF 
     de PortalContabilitate.ro, 14-Aug-2014
     » Stiri » Taxe si Impozite » Alte taxe si impozite

     » TVA rambursat in august in valoare de 1,118 miliarde lei de catre ANAF 
     de PortalContabilitate.ro, 14-Aug-2014
     » Stiri » Taxe si Impozite » Alte taxe si impozite