X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 22 Iunie 2018
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Produs inlocuit in perioada de garantie .Procedura

Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil
Consultant fiscal
valabil la 06 Iun 2013
Intrebare: Firma X cumpara de la Y un produs, pentru care Y acorda garantie 1 an.
Produsul se strica, iar X solicita inlocuirea acestuia, in perioada de garantie.
Pentru ca sunt necesare investigatii suplimentare cu privire la cauza defectiunii, lui X i se factureaza un nou produs similar.
Dupa acceptarea garantiei de catre Y, acesta emite o factura lui X, cu semnul "-", cu mentiunea "reducere comerciala 100% (garantie acceptata). Factura storneaza practic intreaga valoare a produsului similar acordat lui X.

Intrebare:
Este corecta din punct de vedere fiscal aceasta procedura? Daca nu, cum ar trebui procedat?

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 65613 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Produs inlocuit in perioada de garantie .Procedura

SMS
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Declaratia unica. Explicatii. Intrebari si raspunsuri

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Declaratia unica. Explicatii. Intrebari si raspunsuri"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Articole similare

25Mai2018

Rotunjirea valorii TVA din facturi

de Dana Hristu valabil la 25 Mai 2018
31Mar2018

Furnizare servicii de training. Tratament TVA

de Georgeta Serban Matei valabil la 31 Mar 2018
18Ian2018

Inregistrare debit-note. Produse in garantie

de Gabi Popescu valabil la 18 Ian 2018
x