Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Receptie imobil modernizat pentru inchiriere

valabil la 17 Mai 2017
Gabriela Ilicea Raspuns oferit de
Gabriela Ilicea

Economist si expert contabil

Intrebare: Firma a executat modernizari la o garsoniera. Autorizatia de constructie expira abia in anul 2019 dar o parte deja este modernizata. Administratorul nu vrea sa faca receptie partiala deoarece impozitul local va creste. Daca nu facem receptie partiala avem voie sa inchiriem o parte din garsoniera?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Cod CAEN: 7022

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 17 mai 2017.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122850 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

11Apr2024

Analiza riscurilor fiscale in contractele de comodat pentru persoane fizice si societati

de Liviu Sapunaru valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: O persoana fizica da in comodat un apartament catre o societate unde este asociat unic. Societatea inchiriaza acest apartament catre alte persoane fizice sau juridice.Este vreun risc cu acest tip de tranzactii?
14Mar2024

Decontare cheltuiala fara sold in caserie

de Mugur Durgheu valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: Pentru o microintreprindere infiintata in decembrie 2023 cu un singur angajat si care nu are sold in casierie, se achizitioneaza de la ANAF registrul unic de control care nu se poate achita decat in numerar, fiind platit din banii personali de catre administrator.Care este modalitatea de decontare a acestei sume si care sunt inregistrarile contabile care se vor face in contabilitate, avand in ...
28Mar2023

Subinchiriere spatii detinute in comodat

de Bajan Camelia valabil la 28 Mar 2023
Intrebare: SRL cu 2 asociati (sot, sotie - 50/50) activeaza in domeniul horeca (hotel si resaturant) de 14 ani. Proprietarii hotelului si restaurantului sunt cei 2 soti, persoane fizice, care au incheiat contract de comodat cu SRL (cu asociati cei 2 soti, 50/50) pe o perioada nedeterminata pentru operare in domeniul horeca. In aceste conditii SRL doreste sa inchirieze unei alte SRL hotelul si restaurantul ...
25Mar2023

Autovehicul electric. Incarcare la locuinta administratorului

de Elena Garofil valabil la 25 Mar 2023
Intrebare: O societate comerciala platitoare de impozit pe profit, cu obiect de activitate consultanta, are un contract de leasing financiar pentru o masina electrica. Administratorul societatii care este si salariatul societatii foloseste masina pentru a se deplasa la diversi clienti. Sediul social al societatii este diferit de locuinta utilizatorului autoturismului, locul unde se incarca autoturismul in ...
09Mar2023

Inregistrare rezultate inventariere

de Anca Bilas valabil la 09 Mar 2023
Intrebare: In urma inventarierii s-a decis casarea unor imobilizari corporale si a unor obiecte de inventar. Bunurile materiale au fost predate pentru reciclare pe 27.01.2023.Cand se va inregistra scoaterea din activ a mijloacelor fixe? La data de 31.12.2022 sau la data procesului verbal (27.01.2023)?
24Feb2023

Declarare sediu secundar. Depozit marfa

de Elena Garofil valabil la 24 Feb 2023
Intrebare: Pentru depozitarea si comercializarea marfurilor proprii societatea noastra a incheiat un contract de inchiriere depozit frigorific si prestari servicii logistice. Toate serviciile legate de receptionarea, depozitarea si livrarea marfurilor revin prestatorului de servicii cu care am incheiat contractul, serviciile fiind prestate de salariatul acestei societati.Care este baza legala care ...
x