Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Registru-inventar. Cum se completeaza

valabil la 15 Feb 2010
Adriana Simion Raspuns oferit de
Adriana Simion

consultant SNSA

Intrebare: Am gasit intr-o revista de contabilitate un exemplu de completare a registrului inventar in care la valoarea contabila erau trecute soldurile din balanta si la valoarea de inventar era trecuta la mijloace fixe valoarea ramasa (val inventar - amortizare), pe coloana diferente aparea deci amortizarea, la cauza diferentei fiind precizat "amortizare", iar la clienti erau scazute provizioanele constituite. In aceste conditii Total activ = total activ din bilant. Pentru pozitiile conturilor de amortizari la pasiv era valoarea inventar - (nula), la fel pentru proviziioane.

In acest registru se trec conturile sintetice cu soldurile totale sau se merge pe toate analiticele (ex. 411 clienti sau fiecare client cu soldul lui)?

La fel erau listele de inventar unde la toate pozitiile "valoarea de inventar" era de fapt valoarea ramasa. Cum este corect ? Care este baza legala?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 9511

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 15 feb 2010.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123122 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

21Dec2013

Inventarierea patrimoniului. Documente

de Dana Hristu valabil la 21 Dec 2013
Intrebare: Care sunt documentele obligatorii care trebuie intocmite la inventarierea anuala a patrimoniului?
22Oct2013

Bunurile pot circula fara factura, doar insotite de aviz

de Dana Hristu valabil la 22 Oct 2013
Intrebare: In ce situatie factura trebuie insotita de aviz de expeditie?
28Sep2013

Operatiuni de asamblare. Circuitul documentelor

de Irina Dumitrescu valabil la 28 Sep 2013
Intrebare: Care este circuitul documentelor in caz de asamblare?
09Sep2013

Act de predare-primire (scoatere) din custodie. Continut formular

de Constanta Popa valabil la 09 Sep 2013
Intrebare: Primesc marfa in siloz de la diverse persoane fizice si juridice care o lasa in custodie.Am analizat explicatia din Ordin 3055/2009:Cu ajutorul acestui cont se tine evidenta valorilor materiale (materii prime si materiale, marfuri, imobilizari corporale etc.) primite temporar spre pastrare sau in custodie pe baza de act de predare-primire (scoatere) din custodie.... .M-am uitat in Ordin ...
14Iul2013

Pierdere documente, procedura declarare

de Elena Garofil valabil la 14 Iul 2013
Intrebare: Va rog sa specificati ce procedeu trebuie sa urmam daca am pierdut un facturier si un chitantier (se declara undeva pierderea?) Cum procedam in contabilitate? facem proces verbal anexa la decizia privind numerotarea facturilor?
17Apr2013

Arhivarea si pastrarea documentelor financiar-contabile

de Irina Dumitrescu valabil la 17 Apr 2013
Intrebare: In anul 2013 administratorull societatii a hotarat sa lichideze arhiva contabila veche, conform legislatiei in vigoare. Va rog sa-mi spuneti:1. Ce documente pot fi lichidate, incepand cu ce an2. Care este procedura de urmat si care sunt documentele care trebuiesc intocmite3. Ce se intampla fizic cu documentele de arhiva? Pot fi aruncate la gunoi sau predate unei anumite societati spre ...
x