Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Scoatere active defecte din gestiune. Compensare creante. Monografie contabila

valabil la 18 Mai 2017
Gabi Popescu Raspuns oferit de
Gabi Popescu

Auditor financiar

Intrebare: In anul 2012 s-au achizitionat doua utilaje la pretul de 1.500.000 lei/utilajul. Durata normala de functionare a fost stabilita la 10 ani. Dupa cinci ani de utilizare o parte componenta a utilajului s-a stricat. Utilajele au fost transmise pentru reparatie in baza contractului la producator. Producatorul a analizat si a comunicat ca piesa de schimb defecta ar trebui comandata din alta parte deoarece producerea acesteia ar dura mai mult de 6 luni iar societatea are nevoie urgenta de ea. S-a luat decizia, cu acordul ambelor parti, de a se inlocui cele doua utilaje cu altele (unul nou si unul care a fost folosit pentru testare demo) facturandu-se doar valoarea pieselor de schimb.

Ce inregistrari contabile se fac (inlocuire, scoatere si intrare)? Care este valoarea noilor utilaje si durata normala de utilizare? Ce documente si semnaturi sunt necesare pentru inregistrarea in contabilitate? Nu avem aceasta situatie in Manualul de politici si proceduri contabile.

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5223

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 18 mai 2017.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123148 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Livrari de bunuri

22Apr2024

Plata datorie de catre o firma din grup

de Anca Bilas valabil la 22 Apr 2024
Intrebare: In luna decembrie 2023 am efectuat o livrare de mobilier catre un hotel de la care am tot incercat sa ne recuperam banii aferenti facturilor emise, insa nu am reusit. Pentru a ne recupera banii, clientul, care este si producator de vinuri ne-a propus sa ne dea in schimb vin.Pentru a ne recupera banii am acceptat si am achizitionat vin atat in vederea revanzarii, cat si a distribuirii catre ...
17Apr2024

Vanzare bunuri obtinute in cazul unui transfer de active

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 17 Apr 2024
Intrebare: In anul 2023 societatea noastra a semnat un business transfer agrement (BTA) cu societatea X prin care se preiau toti angajatii, clientii si activele de pe un anumit sector de activitate. Operatiunea a fost incadrata la art. 270 alin & din Codul fiscal, adica operatiune care nu se califica ca operatiune impozabila de vanzare de bunuri. Printre activele transferate sunt mai multe autovehicule ...
29Mar2024

Achizitie in alt stat membru. Livrare in afara UE

de Elena Garofil valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: Societatea noastra a vandut un bun catre un partener din Guadelupa (teritoriu care este considerat, din punct de vedere al TVA, in afara CE). Bunul respectiv a fost achizitionat de catre noi de la un furnizor - persoana impozabila din statul membru Franta care a livrat si transportat direct respectivul bun catre partenerul nostru din Guadelupa. Aferent acestei tranzactii furnizorul din Franta ...
20Feb2024

Achizitie deseuri

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 20 Feb 2024
Intrebare: Compania noastra face o achizitie locala (de la TIMISOARA) de deseuri de polistiren de la un furnizor extern inregistrat in scopuri de TVA in Ungaria. Cum se intocmeste factura si cum se declara, avand in vedere ca produsele achizitionate sunt deseuri?
09Ian2024

Zahar adaugat in aliment neprelucrat si prelucrat integral

de Amelia Dumitras valabil la 09 Ian 2024
Intrebare: Referitor la Hotararea nr. 1336/2023 cu privire la alimentele cu zahar adaugat, societatea vinde produse congelate partenerilor de franciza si se va aplica cota de tva in functie de concentratia de zahar din produsul congelat. Partenerii de franciza vand produsele in stare coapta catre consumatorii finali. Concentratia de zahar difera in produsul congelat fata de cel copt. Partenerul de ...
02Ian2024

Monografie contabila. Produse de lux achizitionate intracomunitar

de Vera Constantin valabil la 02 Ian 2024
Intrebare: Va rog sa imi trimteti o monografie contabila pentru comert cu produse de lux, ceasuri:- achiztie intracomunitare - vanzare RO catre persoana fizica sau persoana juridica;- import - vanzare RO catre persoana fizica sau persoana juridica.Va rog sa imi detaliati regimul TVA ce trebuie aplicat.
x