X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 13 Decembrie 2018
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Societate hoteliera. Monografie contabila prestari servicii in baza punctelor de fidelitate

Gabi Popescu Raspuns oferit de
Gabi Popescu
Auditor financiar
Intrebare: Suntem o societate hoteliera care a incheiat un contract cu banca pentru participarea la programul de loialitate Alpha Shop. Programul este organizat de banca pentru clientii care utilizeaza anumite carduri(debit/credit) pentru achizitionarea de bunuri servicii de la anumiti comercianti si pentru care primesc un numar de puncte.Cu punctele respective clientii bancii pot achizitiona de la societatea noastra anumite bunuri (prajituri, un pahar de vin) sau servicii (intrare la piscina, masaj de relaxare,mic dejun) la un pret mai mic decat cel utilizat in mod normal pentru alti clienti sau pot beneficia de un discount la organizarea unui eveniment festiv. Uterior, societatea recupereaza contravaloarea punctelor respectiv al pretului de vanzare discountat de la banca.
Cum ar trebui reflectate in bonul fiscal produsele achizitionate de catre cumparatori si TVA aferenta acestora pentru a respecta prevederile OUG 28/1999 privind obligația agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscal? Pentru plata tuturor bunurilor serviciilor cumparatorii respectivi utilizeaza cardul emis de banca respectiva.
Diferenta de pret intre pretul normal al produselor/servciilor si pretul la care poate sa cumpere clientul ce beneficiaza de puncte Alpha Shop poate fi interpretat drept un discount acordat de societatea noastra? Daca da, cum trebuie reflectat acesta in cadrul bonului fiscal?
Pentru recuperarea contravalorii punctelor de la banca societatea trebuie sa intocmeasca factura fiscala sau de decontare catre banca? Daca da, ce explicatii ar trebui sa inseram in cuprinsul facturii si ce cota de TVA trebuie sa utilizam tinand cont ca pentru produsele/serviciile vandute societatea hoteliera aplica 5% sau 9% cota TVA?
Care este monografia contabila?

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 68129 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Societate hoteliera. Monografie contabila prestari servicii in baza punctelor de fidelitate

SMS
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Cheltuieli deductibile si nedeductibile. Studii de caz

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Cheltuieli deductibile si nedeductibile. Studii de caz"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

x