X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 13 Decembrie 2018
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Stornare avansuri. Intocmire facturi fiscale

Georgeta Serban Matei Raspuns oferit de
Georgeta Serban Matei
Consultant fiscal si expert contabil
valabil la 27 Mai 2018Conform legislatiei in vigoare!
Intrebare: O firma platitoare de TVA si impozit pe profit a incheiat un contract de prestari servicii pentru site in anul 2015 cu furnizorul X.
Am primit de la furnizorul X un numar de 3 facturi fiscale pe care le-am si achitat;
- factura 187 - 04.09.2015 cu TVA 24 la suta: 3948,47 + 947,63 = 4896,10 lei, plata transa 1 contract
- factura 191 - 22.10.2015 cu TVA 24 la suta: 4624,40 +1109,85= 5734,24 lei, plata transa 2 contract
- factura 225 - 17.11.2016 cu TVA 20 la suta: 3052,22 + 610,44 = 3662,66 lei, plata transa 3 contract
Aceste plati le-am considerat avansuri pentru servicii si le-am inregistrat in contabilitate in contul 4092 cu valoarea totala de 11625,09 lei.
Ca sa putem inregistra cheltuiala ar trebui ca furnizorul X sa ne factureze costul acestor servicii si sa storneze avansurile care au cote diferite de TVA.
Cum ar trebui sa intocmeasca furnizorul factura fiscala finala si cum ma inregistrez in contabilitate si in Decontul de TVA?

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 68134 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Stornare avansuri. Intocmire facturi fiscale

SMS
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Cheltuieli deductibile si nedeductibile. Studii de caz

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Cheltuieli deductibile si nedeductibile. Studii de caz"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Articole similare

13Dec2018

Refacturare servicii de consultanta

de Anca Ivanov valabil la 13 Dec 2018
10Dec2018

Emitere factura externa si implicatii fiscale

de Mariana Prejbeanu valabil la 10 Dec 2018
24Nov2018

Centru medical. Colaborare cu medici. prestari servicii

de Elena Garofil valabil la 24 Nov 2018
x