Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 28 Martie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Tratament fiscal modernizare spatiu inchiriat

valabil la 19 Mai 2014
Dana Hristu Raspuns oferit de
Dana Hristu

Consultant fiscal si expert contabil si auditor financiar

Intrebare: O societate comerciala semneaza un contract de prestari servicii cu un tert pentru ridicarea de pereti ignifugi pentru spatiul unde se afla arhiva,spatiu care este inchiriat.

Valoarea lucrarii este de 14.500 lei + tva.

Cum se trateaza aceasta operatiune:

-modernizare spatiu-caz in care trebuie comunicata valoarea catre locator si locatarul trebuie sa amortizeze aceasta valoare pe durata contractului de inchiriere

-cheltuielile curente ale locatarului(reparatii)

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6810

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 19 mai 2014.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 121447 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Contabilitatea imobilizarilor corporale

25Mar2024

Reevaluare datorie inregistrata in contul 462

de Anca Bilas valabil la 25 Mar 2024
Intrebare: Avem un contract de achizitie de business in valoare de 100.000 euro (curs 4.9454 ron/1euro). In contractul de achizitie este prevazuta plata in 2 transe. Prima transa la data achizitiei, a doua transa dupa 2 ani si jumatate (daca se indeplinesc anumite conditii). A doua transa se reflecta in contul 462 in ron si plata se va efectua in euro. Inregistrarea contabila a imobilizarilor corporale si ...
22Mar2024

Achizitie intracomunitara auto din Germania. Tratament fiscal TVA

de Ionut Jinga valabil la 22 Mar 2024
Intrebare: Am achizitionat auto second hand de la un dealer autorizat Renault din Germania, care a facturat cu TVA.Care este monografia contabila si modul de declarare a TVA pentru achizitie inainte si dupa trimiterea dovezii inmatricularii in Romania?
18Mar2024

Recunoastere imobilizari

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 18 Mar 2024
Intrebare: O societate achizitioneaza la licitatie cladiri de la o fosta exploatatie de piatra. Cladirile in acte sunt cu diverse destinatii (depozite, vestiare, statie de incarcare, ateliere etc). Societatea care le-a achizitionat le va da o alta utilitate care momentan inca nu a fost stabilita. Cladirile sunt foarte vechi din caramita si unele mai au doar zidurile.Cum ati recomanda sa se faca ...
18Mar2024

Obiecte de inventar sau mijloace fixe achizitionate cu discount 100%

de Dana Hristu valabil la 18 Mar 2024
Intrebare: Societatea noastra a achizitionat in leasing financiar un autoturism ce va fi folosit de administratorul societatii. Contractul pentru leasing a fost semnat in data de 13.02.2024. Procesul verbal de predare a autoturismului a fost semnat in data de 22.02.2024. In data de 26.02.2024, societatea de la care am achizitionat autoturismul a emis o factura catre societatea noastra. Factura cuprinde ...
18Mar2024

Achizitie pompe pentru inlocuire pompe defecte

de Elena Garofil valabil la 18 Mar 2024
Intrebare: In luna martie am achizitionat trei pompe Wilo, fiecare avand o valoare de peste 10.000,00 lei, ceea ce le-ar putea clasifica drept mijloace fixe. Aceste pompe au fost achizitionate ca rezerva pentru a inlocui imediat orice pompa defecta, evitand astfel situatii precum cea din anul precedent, cand o defectiune a unei pompe Wilo a lasat locatarii fara caldura timp de doua zile. In prezent, firma ...
12Mar2024

Scoaterea din evidenta contabila a echipamentelor electronice defecte

de Carmen Adomnoaei valabil la 12 Mar 2024
Intrebare: Cum se procedeaza pentru a scoate din evidenta contabila a mijloacelor fixe, un laptop si 2 telefoane mobile, care sunt defecte si nu mai pot fi reparate? Mentionez ca aceste mijloace fixe sunt amortizate integral.
x