Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Tratament fiscal si contabil pentru modernizare hala inchiriata

valabil la 02 Feb 2018
George Nitescu Raspuns oferit de
George Nitescu

Expert Contabil, Auditor Financiar

Intrebare: Societatea a inchiriat o hala de la o persoana fizica in baza unui contract de inchiriere. Hala a fost modernizata si transformata in depozit pentru marfa, de unde se distribuie marfa catre clienti. Aceasta modernizare a fost facuta de catre societate, iar facturile pentru manopera, materiale, autorizatii sunt pe numele societatii. Am dedus TVA si am inregistrat in contul 231. Cum trebuie sa procedez la finalizarea lucrarilor, atat din punctul de vedere al TVA, cat si din punctul de vedere al contului 231?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4646

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 02 feb 2018.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122847 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Contabilitatea imobilizarilor corporale

15Apr2024

Investitii la un cabinet medical. Contract de comodat

de Dana Hristu valabil la 15 Apr 2024
Intrebare: Un cabinet medical SRL, neplatitor de TVA, platitor de impozit pe profit, ia in comodat de la asociatul unic, persoana fizica, un spatiu comercial (situat la parterul unei case vechi) pentru desfasurarea activitatii. Spatiul necesita renovare si amenajare pentru destinatia de cabinet medical (desfacere podele vechi, podire noua, desfacere tavan rigips si sapa armata, construire stalpi din beton, ...
18Apr2024

Spatiu comercial luat in comodat de un SRL de la o persoana fizica

de Stan Cosmina valabil la 18 Apr 2024
Intrebare: Un cabinet medical SRL neplatitor de TVA, platitor de impozit pe profit ia in comodat de la asociatul unic persoana fizica un spatiu comercial (situat la parterul unei case vechi) pentru desfasurarea activitatii. Spatiul necesita renovare si amenajare pentru destinatia de cabinet medical (desfacere podele vechi, podire noua, desfacere tavan rigips si sapa armata, construire stalpi din beton, ...
09Apr2024

Reevaluare imobilizari

de Gabi Popescu valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: Societate comerciala la luna decembrie 2023 face reevaluarea imobilelor la valoarea justa cu inregistrare in contabilitate. Amortizarea calculata pana in luna decembrie 2023 este de 44.800 lei.In urma reevaluarii un imobil X in valoare de 480000 lei a fost impartit in 4 sub forma urmatoare:- cladire X 1 valoare noua 255.908 lei valoare veche 480.000 lei- teren X aferent cladirii valoare ...
08Apr2024

Cheltuieli in perioada amenajarii unui spatiu inchiriat

de Dana Hristu valabil la 08 Apr 2024
Intrebare: Care este tratamentul fiscal pentru cheltuieli cu utilitatile (energie, gaz, apa ,serv curatenie, paza etc.) pe perioada de amenajare a unui spatiu inchiriat? Este vorba asadar despre un spatiu inchiriat (ex: intrarea in spatiu 01.02.2024) in cadrul unui centru comercial, spatiu care pana la deschiderea magazinului, respectiv punerea in functiune (ex: deschidere 30.04.2024); trebuie amenajat ...
05Apr2024

Modernizarea unei cladiri achizitionate in anul 2018. Tratament contabil si fiscal

de Ionut Jinga valabil la 05 Apr 2024
Intrebare: Firma a achizitionat in 2018 o constructie veche pe care a modernizat-o. La achizitie am stabilit durata de amortizare de 10 ani. Modernizarea a dus la o crestere a valorii constructiei de 10 ori.Cum stabilesc durata de amortizare a noii valori?
02Apr2024

Statie de pompare primita cu titlu gratuit

de Stan Cosmina valabil la 02 Apr 2024
Intrebare: O organizatie a utilizatorilor de apa pentru irigatii a preluat prin protocol de la ANIF o cladire (statie de pompare) cu titlu gratuit. In protocol se specifica valoarea de inventar, valoarea amortizarii calculate si valoarea ramasa neamortizata (inregistrate de ANIF pana la semnarea protocolului).1. Cum se inregistreaza din punct de vedere contabil preluarea? 2. Cu ce valoare se ...
x