Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Utilaj inregistrat drept obiect de inventar

valabil la 10 Nov 2016
Gabriel Apostolescu Raspuns oferit de
Gabriel Apostolescu

Consultant contabil si fiscal

Intrebare: Societatea X cumpara un utilaj in valoare de 1700 lei plus TVA. Cum se face inregistrarea avand in vedere ca valoarea de intrare de 1.700 lei este sub valoarea mijloacelor fixe? Pot sa-l inregistrez la mijloace fixe de natura obiectelor de inventar si sa-l amortizez integral la darea in folosinta?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1610

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 10 nov 2016.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122788 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Contabilitatea activelor

12Apr2024

Monografie contabila achizitie program informatic

de Mihaela Corneanu valabil la 12 Apr 2024
Intrebare: Firma a achizitionat un program informatic de management al depozitului. Conform contractului, acesta s-a produs in rate pe masura ce se mai lucra la el se facea cate o factura cu deviz in spate. Pana acum a fost inregistrat in contul 203. Se pune in functiune cu proces verbal de punere in functiune.Va rog sa ma ajutati cu o monografie contabila, incadrare ca mijloc fix si durata de ...
11Apr2024

Inventariere si evaluare mijloace fixe

de Vera Constantin valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: Suntem un operator de servicii publice de alimentare cu apa si canalizare. Conform politicilor contabile facem reevaluarea patrimoniului, de regula, la un interval de 3 ani. La data de 31.12.2023 am facut reevaluarea cu un evaluator autorizat ANEVAR, reevaluarea fiind la valoarea justa. Din pacate rezultatele raportului de reevaluare au avut un impact inacceptabil asupra amortizarii, incepand cu ...
27Mar2024

Amortizare contabila si fiscala

de Elena Garofil valabil la 27 Mar 2024
Intrebare: O firma analizeaza un plan de afaceri care consta in constructia unei hale metalice compuse din panouri sandwich pentru realizarea a mai multor depozite in interior. Conform nomenclatorului Catalog amortizare mijloace fixe, aceasta constructie se va incadrare in grupa: 1.1.2. Constructii usoare cu structuri metalice (hale de productie, hale de montaj etc.) durata de utilizare 16 - 24 ani.1. ...
12Ian2024

Amortizare. Durata de amortizare

de Munteanu Corneliu Stefan valabil la 12 Ian 2024
Intrebare: Societatea noastra a inchiriat temporar pe o perioada de 6 luni (pana la finalizarea extinderii facilitatii noastre) un depozit la care s-au efectuat lucrari pe cheltuiala proprie la reteaua de infrastructura IT (in valoare de 58,000 lei), urmand ca acestea sa fie mutate la sediul nostru social atunci cand va fi finalizata extinderea fabricii noastre.Aceste cheltuieli le pot capitaliza pe ...
20Dec2023

Investitii efectuate la un spatiu inchiriat. Prelungire contract

de Dana Hristu valabil la 20 Dec 2023
Intrebare: Societatea noastra (unitate de productie) isi desfasoara activitatea intr-un spatiu inchiriat. Durata initiala a contractului de inchiriere a fost de 10 ani, inca neexpirata (expira in 2025). De curand, cu ocazia extinderii facilitatii s-a semnat un act aditional la contractul de chirie ce extinde dreptul de folosinta pana in 2036.1. Pentru activele imbunatatiri la cladire efectuate de noi si ...
17Dec2023

Raportarea SAF-T. Terenuri si amenajari de terenuri

de Liviu Sapunaru valabil la 17 Dec 2023
Intrebare: Societatea noastra are in proprietate un teren. In cursul lunii octombrie s0au efectuat lucrari de amenajare la o parte din teren cu gazon si arbusti ornamentali (tuia etc.) pentru infrumusetarea curtii, toate lucrarile fiind efectuate cu terti. Lucrarile de amenajare au fost contabilizate pe masura efectuarii acestora in contul 231, la inceputul lunii noiembrie, acestea fiind terminate si s-a ...
x