Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Utilizarea documentelor contabile

valabil la 14 Mai 2013
Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil

Consultant fiscal

Intrebare: Buna ziua,

As avea doua intrebari referitoare la utilizarea documentelor contabile.

1. avem un contabil nou in firma si dorim sa-i dam pe semnatura calculatorul pe care il utilizeaza la birou. Ce document se intocmeste: bon de predare-transfer-restituire sau un simplu proces-verbal de predare-primire?

Ne intereseaza o varianta care sa fie acoperitoare inclusiv in situatia in care, pe parcursul activitatii, saariatul cauzeaza o defectiune dispozitivului si dorim ca intr-un astfel de caz sa-i imputam paguba.

2. cumparam rechizite (papetarie: hartie de xerox, pixuri, etc) de la librarie. Valoarea lor este de aprox. 250 lei lunar.

Ce documente ar trebui utilizate pt. evidenta? este corect sa le dam direct pe consum (in contul de cheltuieli cu materiale nestocate)? bonul de consum ar fi obligatoriu? Care ar fi implicatiile fiscale (apar cheltuieli) in ambele situatii? (cu bon de consum, respectiv fara).


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: comert

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 14 mai 2013.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123098 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Documente

24Apr2024

Transport marfuri direct la beneficiar. NIR

de Dana Hristu valabil la 24 Apr 2024
Intrebare: Suntem o societate de transport rutier care achizitioneaza produse de balastiera pe care le transporta si descarca direct in aceeasi zi in santierul beneficiarului. Marfa este achizitionata de societatea de transport de la balastiera si vanduta catre beneficiarul final. Marfa este insotita pe timpul transportului de bon de cantar, CMR, aviz de insotire a marfurilor intocmit de societatea de ...
23Apr2024

Obligativitate SGR comerciant

de Gina Popescu valabil la 23 Apr 2024
Intrebare: O societate comerciala are ca obiect de activitate editare ziare, distribuie presa prin chioscuri. Acele chioscuri comercializeaza si sucuri, apa etc.Referitor la ambalajele returnabile prin sistemul returo:- care sunt obligatiile firmei referitor la aceasta activitate? Societatea doar primeste si comercializeaza aceste produse, fara a avea puncte de colectare.- ce obligatii declarative ...
09Apr2024

Documente inregistrare punct de lucru la ONRC.

de Elena Garofil valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: O SRL are sediul social in jud. Cluj, platitoare de impozit profit, fara salariati si neplatitoare de TVA. Toate declaratiile si plata contributiilor se depun la ANAF Cluj. Urmeaza sa faca demersurile la ONRC in vederea deschiderii unui punct de lucru in jud. Sibiu; nu intentioneaza sa faca aganjari. Ce demersuri sunt de facut la ONRC? Actele pentru deschiderea punctului de lucru in jud. ...
03Apr2024

Documente de transport BRFR

de Gina Popescu valabil la 03 Apr 2024
Intrebare: Va rog sa specificati in cazul unei achizitii intracomunitare de marfuri cu risc fiscal ridicat (imbracaminte-incaltaminte) din UE, ce documente trebuie sa insoteasca marfa transportata.In ce conditii este necesara raportarea in e-Transport?
02Apr2024

Cartele de telefonie primite gratuit si oferite gratuit clentilor

de Gina Popescu valabil la 02 Apr 2024
Intrebare: O societatea comerciala livreaza cartele cu titlu gratuit unui client. Castigul societatii este comisionul de activare. Mentionez ca aceste cartele au fost primite de la furnizor cu valoarea 0. Va rog sa imi mentionati ce document sta la baza livrarii acestor cartele cu titlu gratuit si ce informatii trebuie sa apara obligatoriu in acesta?
30Mar2024

Decontare transport la si de la locul de munca, documente.

de Elena Garofil valabil la 30 Mar 2024
Intrebare: In cadrul unei ONG s-a hotarat decontarea transportului la si de la locul de munca pentru cei 12 salariati in cuantum de 80 de lei/ luna.Ce documente justificative trebuie sa aduca fiecare angajat pentru ca aceasta cheltuiala sa fie deductibila? Bonul fiscal STB/Metrorex cu codul fiscal al ONG este suficient sau trebuie solicitata factura fiscala in baza bonurilor fiscale?
x