Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 24 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Vanzare mijloace fixe. Documente scoatere din evidenta

valabil la 14 Ian 2013
Irina Dumitrescu Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Consultant fiscal, Expert contabil

Intrebare: Ce documente trebuie intocmite pentru scoaterea din evidenta prin vanzare a unor monitoare de calculator complet amortizate? Se face valorificarea acestora prin vanzare. Ele au facut parte initial din grupa mijloace fixe impreuna cu unitatea centrala.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1013

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 14 ian 2013.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 123020 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Codul fiscal

24Oct2018

Autoturism second-hand. Tratament amortizare fiscala

de Ionut Jinga valabil la 24 Oct 2018
Intrebare: O firma platitoare de impozit pe profit si TVA achizitioneaza un autoturism vechi (anul productiei 2015) de la o persoana fizica la o valoare de 82.800 lei. Durata de amortizare este stabilita la 5 ani. Acest autoturism va avea o utilizare mixta, atat pentru activitatea curenta a firmei cat si in scop personal. Cheltuiala cu amortizarea lunara va fi de 1.380 lei, deci sub pragul de ...
23Aug2018

Amortizarea autoturismelor second-hand

de Dana Hristu valabil la 23 Aug 2018
Intrebare: O societate achizitioneaza un autoturism second-hand care a fost utilizat anterior achizitonarii pe o durata mai mare de 6 ani. La receptie se stabileste o durata de amortizare de 2 ani. Avand in vedere ca durata de utilizare a fost realizata inainte de achizitonarea autoturismului, amortizarea calculata pentru durata de utilizare de 3 ani este deductibila fiscal integral sau se calculeaza ...
07Aug2018

Puncte de lucru fixe si ambulante. Case de marcat

de Daniel Crevelescu valabil la 07 Aug 2018
Intrebare: In cazul unei societati cu mai multe puncte de lucru casa de marcat inregistrata pe punctul de lucru de la Constanta se poate folosi la un alt punct de lucru fara a fi inregistrata pe punctul de lucru in care se foloseste? Putem avea mai multe case de marcat mobile inregistrate pe acelasi punct de lucru fix? In cazul punctelor de lucru fixe se pot folosi casele de marcat mobile? In cazul unui ...
23Nov2017

Vanzare mijloace fixe catre asociat si compensare creanta cu dividende

de Simona Stanculescu valabil la 23 Nov 2017
Intrebare: Avem pe firma dividende distribuite si neridicate de asociatul unic, anterioare anului 2016, pentru care s-a achitat impozitul pe dividende. Avem 2 masini pe firma. Asociatul unic vrea sa plateasca drept dividende, cele 2 masini, in contul dividendelor pe care firma i le datoreaza. Care sunt documentele si taxele datorate pentru aceasta tranzactie?
09Oct2017

Cesiune leasing financiar. Regimul ajustarii TVA. Inregistrari contabile

de Constanta Popa valabil la 09 Oct 2017
Intrebare: O societate incheie un contract de leasing financiar pentru achizitia unui apartament care a fost inchiriat in sistem hotelier o perioada de 3 ani. In acest moment, societatea, din cauza scaderii veniturilor, nu mai poate plati acest apartament si a gasit o persoana fizica care este interesata sa cesioneze acest contract de leasing financiar. Din punct de vedere fiscal, societatea este obligata ...
31Mai2017

Comert cu amanuntul. Utilizarea cardurilor de debit si cardurile de credit ca mijloace de plata

de Dana Hristu valabil la 31 Mai 2017
Intrebare: Societatea realizeaza vanzarea produselor pe baza de comenzi primite pe mail sau fax. Detinem si casa de marcat deoarece uneori exista persoane care doresc sa cumpere cate un produs, lasa comanda si trec sa ridice produsul dupa o saptamana. Firma nu detine produse pe stoc. Totul se realizeaza pe baza de comanda. Suntem obligati sa detinem POS?
x