Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 7 Februarie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Achizitie materiale. Factura de transport primita cu intarziere

valabil la 23 Ian 2025Conform legislatiei in vigoare!
Elena Garofil Raspuns oferit de
Elena Garofil

Consultant fiscal

Intrebare: Firma din Romania cumpara materii prime, auxiliare, piese de schimb si alte materiale consumabile din Germania. Transportul din Germania este realizat prin Fedex, care emite facturile de transport catre firma din Germania, de regula la o saptamana dupa livrare, iar apoi firma din Germania (furnizorul pentru firma din Romania) refactureaza aceste transporturi. Facturile de transport se primesc la 1, 2 sau 3 saptamani dupa livrarea materialelor.

In aceasta situatie, ce solutie ar fi potrivita pentru a include costul de transport in pretul de achizitie al materialelor?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 3600

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 23 ian 2025.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 136081 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Stocuri

04Feb2025

Scoatere din evidenta ambalaje deteriorate

de Vera Constantin valabil la 04 Feb 2025
Intrebare: Cu ocazia inventarierii anuale, comisia de inventariere constata deteriorarea unor ambalaje (paleti din lemn si tamburi), care, avand un grad ridicat de uzura, nu mai pot fi preluati de furnizorul nostru.Ca urmare, comisia propune dezmembrarea acestora si obtinerea de lemn de foc, care va fi utilizat in cadrul societatii. Pretul de inregistrare in contabilitate al lemnului de foc rezultat din ...
03Feb2025

Vanzarea sub pretul de achizitie

de Stan Cosmina valabil la 03 Feb 2025
Intrebare: SRL-ul, avand ca obiect de activitate comertul cu ridicata al produselor zaharoase, are in stoc un lot de marfa achizitionat anul trecut la un pret de 14 lei/kg, cu TVA de 9%. In 2024, din cauza concurentei, nu a reusit sa vanda marfa, iar aceasta urmeaza sa expire in iunie 2025.In prezent, firma a gasit un client dispus sa achizitioneze marfa, dar la un pret mai mic, de 12 lei/kg, cu TVA de ...
01Feb2025

Ajustare TVA, dedusa prin taxare inversa

de Elena Garofil valabil la 01 Feb 2025
Intrebare: Marfa din depozit provine din import cu taxare inversa.In cazul perisabilitatilor (flori), daca nu exista stampila unitatii specializate de colectare, suma reprezinta o cheltuiala nedeductibila si se impoziteaza.In ceea ce priveste TVA-ul, se ajusteaza TVA de plata?
31Ian2025

Monografie contabila - marfuri in consignatie

de Radu Otilia valabil la 31 Ian 2025
Intrebare: Avem o societate care achizitioneaza de la o persoana juridica produse cosmetice in regim de consignatie, cu aviz de insotire a marfii, ulterior primind factura pentru produsele vandute. Dorim sa stim cum se inregistreaza corect achizitia produselor in consignatie.
26Ian2025

Restaurante. Limite de perisabilitati

de Vera Constantin valabil la 26 Ian 2025
Intrebare: O firma platitoare de impozit pe profit care are obiect de activitate Restaurante poate sa aplice limitele maxime pentru perisabilitate prevazute de HG 831/2004 pentru materiile prime sau doar pentru marfa? Care sunt limitele maxime pentru perisabilitati? Aceste limite maxime sunt cheltuieli deductibile la calculul impozitului pe profit?
23Ian2025

Achizitie bunuri. Conditie de livrare DAP

de Vera Constantin valabil la 23 Ian 2025
Intrebare: Societatea are contract pentru achizitie de stocuri de la un furnizor din Romania, conditia de livrare fiind DAP. Furnizorul emite factura de stocuri, insa bunurile se livreaza in luna urmatoare. Va rog sa ma ajutati cu monografia contabila.
x