Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Achizitie materiale pe traseu. Utilizarea la locatia lucrarii. Documente justificative

valabil la 01 Aug 2019
Constanta Popa Raspuns oferit de
Constanta Popa

Economist

Intrebare: Care este circuitul documentelor in cazul unei firme de prestari de servicii de tip lucrari cablare pentru care la plecarea echipelor de lucru pentru materialele incarcate se emit avize de insotire completate cu locatia lucrarii, dar pe drum se mai achizitioneaza materiale si la locatia lucrarii mai ajung direct de la furnizori si alte materiale.

Ca dovada provenienta in ambele cazuri exista factura, dar in gestiunea lucrarii cu ce document vor ajunge materialele achizitionate pe drum, respectiv cele livrate direct de furnizori?

In cazul nostru, se intocmesc receptiile in gestiune cand echipa de lucru ajunge inapoi la sediul firmei (se preda facturile pentru achizitiile si de la furnizori) si atunci se intocmeste avizul de insotire (acesta fiind documentul legal pentru transferul pentru gestiunile dispersate teritorial), dar acest aviz nu o sa fie semnat de preluare la locatia lucrarii. Procedura asta este corecta?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6202

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 01 aug 2019.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122846 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Stocuri

26Feb2024

Transfer produse pentru utilizarea in activitatea economica

de Raluca Liliana Anghelache valabil la 26 Feb 2024
Intrebare: In urma inventarierii stocurilor se constata ca o parte din produsele finite nu se mai pot vinde, ele fiind vechi. Societatea intentioneaza sa scoata din gestiunea de produse finite aceste stocuri nevandabile, pentru a le utiliza in activitatea economica proprie, respectiv pentru construirea unei magazii.Ce inregistari contabile se fac? Ce documente ar trebui intocmite si ce regim fiscal au ...
06Ian2024

Sponsorizare liceu cu materiale. Registrul asociatiilor

de Mariana Prejbeanu valabil la 06 Ian 2024
Intrebare: O firma a sponsorizat pentru un concurs al elevilor un liceu cu materiale, insa am constatat ca asociatia respectivului liceu nu se mai gaseste inregistrata in registrul asociatiilor si fundatiilor la acel moment.Ce documente putem incheia cu liceul in acest caz?
30Dec2023

Termen comercializare produse fara sigiliu SGR

de Mihaela Corneanu valabil la 30 Dec 2023
Intrebare: Suntem distribuitor de produse care intra sub incidenta SGR. In luna decembrie am achizitionat marfa din stocul importatorului care nu are sigiliul SGR.Pana la ce data putem comercializa aceste produse?
16Nov2023

Achizitie mobilier de la o societate aflata in faliment

de Anca Bilas valabil la 16 Nov 2023
Intrebare: O societate comerciala achizitioneaza mobilier in valoare de 1000 lei de la o alta societate care este in faliment. Ca si documente justificative avem un proces verbal de adjudecare si un proces verbal de licitatie (intocmite de un cabinet individual de insolventa). Cum inregistram aceste documente in contabilitate? In d300 le includem la neimpozabile? In d394 ar trebui sa apara tranzactia ...
08Nov2023

Vanzare pal ca lemn de foc

de Anca Bilas valabil la 08 Nov 2023
Intrebare: O SRL platitoare de TVA si impozit pe profit, producator de mobila, detine stocuri de materie prima din pal deteriorat sau care nu mai poate fi folosit, fiind foarte vechi. Doreste sa-l vanda catre diverse persoane fizice ca si material de foc. Ce documente vor trebui intocmite? Care vor fi implicatiile fiscale?
19Oct2023

Inregistrare factura de achizitie articol acordat gratuit

de Anca Bilas valabil la 19 Oct 2023
Intrebare: Am primit o cantitate de bere la doza ce urmeaza a fi acordata gratuit clientilor ce achizitioneaza 3 bucati din respectivul produs (campanie 3+1 gratuit). Respectiva cantitate este facturata cu un discount de 100%.Cum inregistrez aceasta factura, avand in vedere ca produsele cu discount 100% se inregistreaza ca venit, dar ele se acorda gratuit? Am atasat la factura regulamentul campaniei, ...
x