Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 20 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Achizitii intracomunitare de laptopuri. Tratament fiscal

valabil la 07 Iul 2019
Ionut Jinga Raspuns oferit de
Ionut Jinga

consultant fiscal

Intrebare: Societatea a achizionat din Suedia laptopuri necesare pentru activitatea salariatilor. Pe factura emisa pe numele societatii din Romania, firma din Suedia a trecut codurile de TVA ale celor 2 societati si a facut mentiunea: "reverse charge procedure .. art.44 and 196 din Directiva". Nu este facuta o mentiune referitoare la transport, nu este trecuta conditia de livrare, insa bunurile au venit printr-o firma de curierat. Din pacate, nu avem de la curier AWB-ul. In aceste conditii este corect sa aplicam taxarea inversa? Ce obligatii avem in legatura cu aceste achizitii la fondul de mediu?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4669

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 07 iul 2019.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122846 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Achizitii intracomunitare

15Apr2024

Raportare RO e-Transport. Achizitii autoturisme pentru dezmembrare

de Vera Constantin valabil la 15 Apr 2024
Intrebare: Firma neplatitoare de TVA, achizitioneaza autoturisme pentru dezmembrare de la o casa de licitatii din UE. Acestea sunt transportate in Romania de diferiti transportatori, in unele cazuri le transporta administratorul cu masina personala pe platforma. Suntem obligati sa obtinem cod UIT pentru aceste achizitii?
09Apr2024

Aspecte fiscale privind achizitia de servicii de la o societate din UE fara cod valid de TVA

de Anca Bilas valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: O firma platitoare de tva lunar achizitioneaza servicii de la furnizorul FlutterFlow (IE372046643); apare ca fiind neplatitor de tva in VIES.Cum inregistram factura (note contabile) si ce obligatii declarative (fiscale) avem?
09Apr2024

Declarare RO e-Transport partide de bunuri

de Gina Popescu valabil la 09 Apr 2024
Intrebare: Suntem o societate care facem achizitii marfa (imbracaminte si incaltaminte) din UE (Italia, Franta) si le comercializam. Achizitiile noastre se fac de la mai multi furnizori din aceeasi tara, de exemplu: din Italia avem 20 facturi de achizitie de la diverse societati. Marfa este adusa in tara de catre firma de transport sau cu mijloacele de transport ale societatii noastre. Marfa este ambalata ...
07Apr2024

Achizitii servicii intracomunitare

de Elena Garofil valabil la 07 Apr 2024
Intrebare: O societate care a avut in luna martie o deplasare in Frankfurt a prezentat in contabilitate documente justificative privind cheltuielile de cazare si masa efectuate pe perioada deplasarii; in acelasi timp a fost acordata si diurna pentru deplasarea externa. Documentele prezentate pentru cheltuieli, care cuprind si masa si bautura, in afara facturilor de cazare, nu au codul fiscal al firmei care ...
31Mar2024

Achizitie intracomunitara de bunuri cu risc fiscal ridicat. Obligatia obtinerii codului UIT

de Ionut Jinga valabil la 31 Mar 2024
Intrebare: O SRL face achizitii intracomunitare de marfuri cu risc fiscal ridicat (imbracaminte) de la diversi clienti din UE. Marfurile sunt trimise de partenerii din UE prin firme de curierat (marfurile nu au greutate mare), societatea neavand de unde obtine toate informatiile care sunt necesare a fi introduse in e-Transport. Ce riscuri implica netransmiterea in e-Transport?
31Mar2024

Declarare in RO e-Transport a achizitiilor intracomunitare. Schimbare transportator

de Gina Popescu valabil la 31 Mar 2024
Intrebare: In cazul in care facem o achizitie intracomunitara de marfuri si marfa nu ajunge la sediul societatii noastre in cele 5 zile de la data emiterii codului UIT, se va genera alt cod UIT adaugand din nou datele pentru transport sau se vor modifica cele existente? Pe parcursul transportului, transportatorul se modifica. Se inlocuiesc datele cu cele ale noului transportator in momentul preluarii ...
x