Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro Consultanta specializata pentru CONTABILI
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>

Achizitii intracomunitare efectuate in cadrul unei operatiuni triunghiulare

valabil la 16 Sep 2018
Ionut Jinga Raspuns oferit de
Ionut Jinga

consultant fiscal

Intrebare: Firma A din Polonia factureaza catre firma C din Romania o marfa pe care firma A din Polonia o livreaza direct catre firma B (client final) din: 1. Romania; 2. alt stat membru; 3. alt stat din afara UE. Conditia de livrare este DAP.

Marfa nu ajunge in societatea noastra din Romania drept urmare nu se intocmeste Nota de intrare-receptie, articolele contabile sunt

371=401

4426=4427

Si in momentul vanzarii 607=371

411=707

411=4427 pentru clientii din Romania

Soldul contului 371 la sfarsitul lunii este zero.

Cum declara firma noastra din Romania achizitiile si livrarile in D300 si in D390 in fiecare din cele trei cazuri?

Ce set de documente trebuie sa solicite firma C de la clientul final?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2342

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalcontabilitate.ro

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 16 sep 2018.

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 125 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 122816 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.
  • NOU! Accesul total in portal + consultanta personalizata + Soft Legislativ EXCLUSIV pentru Contabili - Legis Plus Contabilitate te costa acum doar 5.43 lei/zi, TVA inclusa.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Tranzactiile cu numerar in 2024. Cum sa evitati amenzile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Livrari de bunuri

11Apr2024

Livrari intracomunitare de produse din tabla. Codul UIT

de Vera Constantin valabil la 11 Apr 2024
Intrebare: Pentru o societate care face livrari intracomunitare de produse din tabla, fara risc fiscal, exista vreo obligatie privind RO-e-Transport? Precizam ca transportul este efectuat de o societate de profil si nu de producatorul bunurilor.
10Apr2024

Aspecte fiscale si contabile livrare bunuri

de Anca Bilas valabil la 10 Apr 2024
Intrebare: Avem un client la care livram doua produse cu marfuri ridicate din doua locuri: una din Danemarca si celalalt de la sediul societatii din Romania.Exista posibilitatea sa facem doua facturi sau una cu conditii/loc de livrare diferite dupa cum urmeaza: sa se faca doua facturi din RO: o factura pentru produsul 1 cu ridicare din Danemarca cu incorterm FCA Svendborg sau EXW Svendborg si o alta ...
30Mar2024

Declarare in Ro e-Transport transportul organizat cu mai multe autovehicule

de Gina Popescu valabil la 30 Mar 2024
Intrebare: Facem livrari intracomunitare care necesita codul UIT. Marfa se expediaza cu firma de transport la grupaj. Se incarca in camionul A la ora 16, se transbordeaza in alt camion B la ora 20 si apoi in al treilea camion C la ora 4 dimineata, in alta localitate. Camionul C trece frontiera la aproximativ 6-7 dimineata.Ce numar de camion trebuie sa trec pentru codul UIT?Mentionez ca:- firma de ...
20Feb2024

Scutirea de TVA in livrarile intracomunitare. Cerinte si documente obligatorii

de Liviu Sapunaru valabil la 20 Feb 2024
Intrebare: O SRL platitoare de TVA din Romania livreaza marfuri catre o firma din Ungaria, platitoare de TVA. Care sunt conditiile ce ar trebui indeplinite si lista completa de documente care ar trebui intocmite (sa fie in posesia SRL) pentru ca livrarea sa poata fi considerata o livrare intracomunitara de bunuri cu taxare inversa (pret marfa > peste 10.000 ron/bucata)? Firma beneficiara se ocupa de ...
17Ian2024

Sistemul RO e-Factura. Operatiuni exceptate

de Anca Ardelean valabil la 17 Ian 2024
Intrebare: Referitor la obligativitatea raportarilor facturilor emise in relatia B2B, in sistemul national RO e-Factura, sunt exceptate in perioada 1 ianuarie 2024 -30 iunie 2024 conform OUG 115/2023: a) livrarile de bunuri prevazute la art. 294 alin. (1) lit. a) si b) si alin. (2) din Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare:b) livrarile de bunuri/prestarile de servicii efectuate ...
28Nov2023

Bunuri livrate clientului roman in Bulgaria. Aplicarea scutirii de TVA pentru livrari intracomunitare

de Constanta Popa valabil la 28 Nov 2023
Intrebare: Un client - firma de constructii a contractat o lucrare in Bulgaria. S-a inregistrat ca platitor de TVA in Bulgaria, dar fara sa infiinteze o firma acolo. Acum solicita emiterea facturilor catre firma sa, in lei, cu toate datele de identificare din Romania in afara de codul de TVA care este care este BG (...). Firma sa nu are sediu fix sau sediu permanent in Bulgaria.Aceasta operatiune este ...
x