Buna ziua! Sunt Simona, Asistentul tau personal.
Click daca ai nevoie de ajutor!
X
Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
Portal actualizat la 14 Noiembrie 2025
Un produs marca Rentrop&Straton
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalcontabilitate.ro
Seminare online
vezi aici toate evenimentele >>>



Acordare discount comercial

valabil la 04 Oct 2025Conform legislatiei in vigoare!
Mihaela Corneanu Raspuns oferit de
Mihaela Corneanu

Consultant fiscal

Intrebare: O firma platitoare de impozit pe profit si TVA efectueaza vanzari de marfuri en-gross (echipamente de protectie a muncii). Firma doreste sa acorde reduceri de pret la unele produse aflate pe stoc.

Cum putem aplica reducerile de pret, ce documente trebuie intocmite si daca trebuie sa anuntam anumite institutii ale statului?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Fa-ti un CONT de TESTARE GRATUITA completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 04 oct 2025.

Informatii la zi oferite de expertii PortalContabilitate.ro -
cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania
 
Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT! Completeaza formularul de mai jos:
- 125 de Experti iti stau la dispozitie + o Baza de Date cu 137.082 de intrebari si raspunsuri
- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la specialisti
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter portalcontabilitate.ro

Procedura de corectare a erorilor contabile

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalcontabilitate.ro si primesti cadou Raportul special "Procedura de corectare a erorilor contabile"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Intrebari similare din categoria Comert

24Oct2025

Acordarea produselor in scop de reclama si publicitate

de Liviu Sapunaru valabil la 24 Oct 2025
Intrebare: Poate o societate sa acorde produse altor societati in scop de reclama si publicitate? In ce conditii poate face acest lucru si care sunt documentele de intocmit pentru justificarea acestei operatiuni? Exista o limita de cantitate sau de valoare? In cazul nostru, societatea acorda produse (suplimente alimentare pentru sportivi) in scop de reclama (contabilizate in contul 6232) altor societati, ...
13Oct2025

Acordare discounturi pe bonul fiscal

de Dana Serban valabil la 13 Oct 2025
Intrebare: O cofetarie vinde utilizand 2 case de marcat. Prima o foloseste in cofetarie pentru vanzarea cu amanuntul, iar doua o foloseste atunci cand vinde produse direct din laborator. Spatiul de vanzare este identificat separat in cadrul cofetariei.Poate acorda discount pe bonul fiscal de vanzare? In ce conditii? Care sunt notele contabile?
30Sep2025

Firma de organizare evenimente

de Vera Constantin valabil la 30 Sep 2025
Intrebare: Suntem un SRL nou infiintat, cu un angajat cu timp partial, 16 ore/luna repartizare timp munca inegal (angajatul are functia de baza in alta parte), platitori de impozit pe profit, neplatitori de TVA.Ne-ar interesa o monografie contabila aferenta evenimentelor organizate pentru clientii nostri, de exemplu: zilele comunei, spectacole etc., organizate in mare parte de primarii, precum si ...
19Sep2025

Achizitii de legume de la producatori agricoli (PF). Documente si inregistrare in gestiune

de Liviu Sapunaru valabil la 19 Sep 2025
Intrebare: In situatia in care o PFA cumpara legume de la o persoana fizica cu carnet de producator, ce documente si cum se inregistreaza PFA cu legumele cumparate?
17Sep2025

Chitanta sau bon

de Elena Popescu valabil la 17 Sep 2025
Intrebare: O SRL cu obiect de activitate comert cu amanuntul printr-un magazin care comercializeaza produse informatice (calculatoare si accesorii), precum si prestari de servicii de mentenanta si inchiriere aparatura. Pentru prestarile de servicii, facturile se emit cu scadenta la 20/30 de zile, in functie de clauzele contractuale. Clientii sunt persoane juridice, care solicita plata acestor facturi in ...
13Sep2025

Livrare bunuri catre clientul final si incasari in numele clientului

de Stan Cosmina valabil la 13 Sep 2025
Intrebare: Date generale ale relatiei comerciale:* SRL A = Furnizor* SRL B = Client al SRL A* SRL C = Client final / Partener contractual al SRL B (poate fi persoana fizica sau juridica)Context:SRL B plaseaza o comanda de produse catre SRL A. Conform intelegerii dintre SRL B si SRL C, produsele urmeaza sa fie livrate direct de catre SRL A catre SRL C, in numele SRL B.Conform contractului dintre SRL B ...
x